Вісім нагород для "1+1 медіа" на конкурсі Ukrainian Design: The Very Best of

Вісім нагород для "1+1 медіа" на конкурсі Ukrainian Design: The Very Best of

25 жовтня, конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2017, який відбувся у рамках тижня креативності Ukrainian Creative Week,  оголосив переможців.

"1+1 медіа" подавав роботи у двох категоріях: Графічний дизайн (Graphic Design) та ТВ/Промо і Анімаційний дизайн у Фільмі (TV/Promo & Film Motion Graphics). Загалом команда групи здобула цілих вісім нагород The Very Best of та Best of 2017.

Чотирма преміями було відзначено канал "2+2", який представив свій глобальний ребрендинг в середині серпня 2017.

Логотип "2+2" отримав одразу дві відзнаки - премію The Very Best of в категорії Graphic Design та премію Best of в категорії TV/Promo & Film Motion Graphics. Каналу також дісталися відзнаки Best of за айдентику бренду та The Very Best of за візуальну айдентику.

Відзнаку The Very Best of отримав і документальний фільм "Діти перемоги", який канал "1+1" представив цього року до Дня пам’яті і примирення 8 травня – премію здобула промо-кампанія до фільму у категорії TV Program/Film Promo – Campaign.

Конкурс також відзначив премією The Very Best of дизайн титрів та анімаційну графіку у підкатегорії Title Design & Motion Graphics of Film/Series одразу два проекти – "Діти перемоги" і другу частину історично-документального фільму "Україна. Повернення своєї історії".

Титул Best of за анімаційну графіку у підкатегорії TV Program/Film Promo – Promo Spot Motion Graphics здобула промо-кампанія до дев’ятого сезону програми "Світ навиворіт" з Дмитром Комаровим: з нагоди подорожі Дмитра до Японії анонси сезону супроводжували ієрогліфи, що означають глобальні цінності та явища, зрозумілі кожній людині на Землі.

Конкурс Ukrainian Design: The Very Best of має на меті не тільки відзначення найкращих українських дизайнерських робіт, а й створення сприятливих умов для розвитку нових проектів і ознайомлення громадськості з локальним креативним потенціалом.

Цього року до складу журі конкурсу входили провідні дизайнери, архітектори, креативні продюсери, режисери, арт-директори та інші лідери сфери з США, Данії, Німеччини, Канади, Швеції, Китаю, Нідерландів, ОАЕ, Австрії, Грузії, Греції, Фінляндії, Польщі, Гонконгу та Великої Британії.

Наступна публікація