Військовики України та Росії вже міряються грошима за перший серійний Ан-70

Військовики України та Росії вже міряються грошима за перший серійний Ан-70

Літак може перевозити навіть танки

Машину серйозно  модернізували - упровадили цифрове керування, зменшили шум двигунів та зменшили вагу літака.  І зробили його зручнішим для військових. 

Сьогодні в Києві зняли зі стапеля фюзеляж першого серійного Ан-70. Уже років із 20 військові багатьох країн кажуть, що їм потрібна саме така машина. Але налагодити його виробництво все ніяк не вдавалося.

Ніби знехотя фюзеляж Ан-70 викочується зі стапеля на відкритий майданчик. У  робітників заводу неприхована радість - цей літак дав їм роботу  і довгоочікувану зарплатню.  Подивитися на  літак приїхав і прем'єр-міністр України. Після оглядин заводу  Микола Азаров знову обіцяє  гроші - на сучасні верстати та дороге обладнання, йдеться у сюжеті ТСН.

"Уряд буде підтримувати не тільки цю розробку, а й авіабудування в цілому в країні. Для нас це пріоритетна галузь", - пообіцяв Азаров.

Машину серйозно  модернізували - упровадили цифрове керування, зменшили шум двигунів та зменшили вагу літака.  І зробили його зручнішим для військових.

Сергій Бичков, головний інженер ДП "Антонов", розповів: "Літак на сьогоднішній день може десантувати і перевозити 90% усієї військової техніки, що стоїть на озброєнні колишнього СРСР – навіть танки!".

Двадцять  років не могли розпочати будівництво, а тепер б'ються за перший літак. Військові відомства України та Росії міряються грошима - хто перший літатиме на Ан-70.

Дмитро Ківа, генконструктор ДП "Антонов", розповів: "Дійсно, цей борт є власністю Міністерства оборони України, але Міністерство оборони Росії хоче його купити. І поки рішення не прийняте".

Саме таких - невибагливих, надійних і економних літаків тільки військовим Росії та України потрібно кілька десятків.  Генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа запевняє, що випробування  практично закінчені. Ан-70 уже здійснив 650 тестових  польотів, залишилося ще 60. А для того, щоб запустити цей проект у виробництво, потрібно  300 мільйонів гривень.

"Знаєте, літаки як і люди - кожен має свою долю. От наприклад Ан-70 народився на початку 90-х. 20 років знадобилося, щоб з'явився перший серійний літак. Але можливо доля нарешті всміхнеться цій машині, і за кілька років їх набудують із десяток", - сподівається конструктор.

Перший серійний Ан-70 показали в Києві

Перший серійний Ан-70 показали в Києві

Повʼязані теми:

Наступна публікація