Машину серйозно модернізували - упровадили цифрове керування, зменшили шум двигунів та зменшили вагу літака. І зробили його зручнішим для військових.
Сьогодні в Києві зняли зі стапеля фюзеляж першого серійного Ан-70. Уже років із 20 військові багатьох країн кажуть, що їм потрібна саме така машина. Але налагодити його виробництво все ніяк не вдавалося.
Ніби знехотя фюзеляж Ан-70 викочується зі стапеля на відкритий майданчик. У робітників заводу неприхована радість - цей літак дав їм роботу і довгоочікувану зарплатню. Подивитися на літак приїхав і прем'єр-міністр України. Після оглядин заводу Микола Азаров знову обіцяє гроші - на сучасні верстати та дороге обладнання, йдеться у сюжеті ТСН.
"Уряд буде підтримувати не тільки цю розробку, а й авіабудування в цілому в країні. Для нас це пріоритетна галузь", - пообіцяв Азаров.
Машину серйозно модернізували - упровадили цифрове керування, зменшили шум двигунів та зменшили вагу літака. І зробили його зручнішим для військових.
Сергій Бичков, головний інженер ДП "Антонов", розповів: "Літак на сьогоднішній день може десантувати і перевозити 90% усієї військової техніки, що стоїть на озброєнні колишнього СРСР – навіть танки!".
Двадцять років не могли розпочати будівництво, а тепер б'ються за перший літак. Військові відомства України та Росії міряються грошима - хто перший літатиме на Ан-70.
Дмитро Ківа, генконструктор ДП "Антонов", розповів: "Дійсно, цей борт є власністю Міністерства оборони України, але Міністерство оборони Росії хоче його купити. І поки рішення не прийняте".
Саме таких - невибагливих, надійних і економних літаків тільки військовим Росії та України потрібно кілька десятків. Генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа запевняє, що випробування практично закінчені. Ан-70 уже здійснив 650 тестових польотів, залишилося ще 60. А для того, щоб запустити цей проект у виробництво, потрібно 300 мільйонів гривень.
"Знаєте, літаки як і люди - кожен має свою долю. От наприклад Ан-70 народився на початку 90-х. 20 років знадобилося, щоб з'явився перший серійний літак. Але можливо доля нарешті всміхнеться цій машині, і за кілька років їх набудують із десяток", - сподівається конструктор.