Радіо та пресі віддають перевагу сумарно лише 2% жителів України.
На початку 2021 року половина українців (51%) як джерело інформації назвала Інтернет.
Про це свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group.
Телебаченню віддають перевагу 44% респондентів. Радіо і пресі віддають перевагу сумарно лише 2% жителів України.
Вперше в Україні кількість тих, хто читає новини у мережі Інтернет, перевищило число тих, хто дивиться їх на телебаченні.
Особливе місце серед інтернет-ресурсів посідають соціальні мережі. Користувачами Facebook є 59% жителів країни. У трійку найбільш поширених в Україні соцмереж входять також YouTube (43%) і Instagram (30%). Стрімко нарощує свою популярність в Україні Telegram (17%), кількість користувачів якого з 2018 року зросла втричі.
Варто відзначити, що месенджери активно розвиваються не тільки як засоби комунікації, а й як засоби масової інформації.
"Тільки чверть жителів країни (25%) не використовують чати/канали месенджерів як джерело інформації, тоді як інші — використовують. Кожен четвертий українець (26%) визнає, що чати/канали месенджерів надають певний вплив на формування їх особистої думки з тих чи інших питань, а для кожного десятого (11%) цей вплив є визначальним", — йдеться в повідомленні.
У той же час на формування думки 22% жителів України вони ніяк не впливають, а ще 16% не визначилися.
Раніше соціологи розповіли, що українці стали менше користуватися масками і дезінфекторами.