Усе, що потрібно знати про роботу нових сервісних центрів МВС

За тиждень в Україні відбудеться запуск нового сервісного центру МВС.

Усе, що потрібно знати про роботу нових сервісних центрів МВС

© pixabay.com

Керівник головного сервісного центру МВС України Владислав Криклій розповів у "Сніданку з 1+1" про особливості нових сервісних центрів, які з'являться в Україні замість ліквідованих МРЕВ вже 12 липня.

"Півроку ми створювалися на папері, але в цей час тривало у нас генеральне прибирання. Тобто фактично ми підготовлювали всі процеси, щоб почати активну фазу. Якраз активна фаза починається, починаємо саме з Києва з тих міркувань, що у нас відбувся набір нових працівників, які пройшли стажування, навчання, і разом із тим інфраструктуру ми певним чином підготували, для того щоб запустити сервісний центр нового формату", - зазначив він.

Конкурентна зарплата та конкуренція при відборі працівників

У Києві конкурс на стажування до центру викликав справжній ажіотаж: було подано 2 574 заявки – за одне місце змагалось 43 особи.

"Люди йшли працювати з різних міркувань, але заробітні плати в тому числі. Реформа в цьому плані також відбулася. У нас заробітні плати починаються від 6 тисяч гривень, тобто для людей це більш задовільний рівень забезпечення грошового, ніж раніше існував у системі ДАІ та МВС", - наголосив Криклій.

Він також запевнив, що до співробітників висуваються підвищені вимоги. Зокрема, будуть спостерігати, наскільки людина ефективна. "Найближчим часом будемо запускати ще кол-центр та автоматизований обдзвін, який нам дозволить реагувати на якесь порушення, зауваження", - додав очільник головного сервіс-центру МВС.

Боротьба з корупцією

За словами Криклія, автоматизація процесів і створення "прозорих офісів" дозволять зменшити будь-які корупційні прояви.

"Оскільки у нас керівники, які, як відомо, були раніше локальними "царьками" і приймали абсолютно всі рішення і вирішували всі питання, тепер прийняття рішення буде деперсоніфіковане, а точніше воно перейде від керівників до рядових співробітників, до наших адміністраторів. Більше того, це все буде не в кабінетній системі, а функціонуватиме в "прозорому офісі", - пояснив він.

Також Криклій запевнив, що тепер людина зможе підходити не до віконця, а реєструватися через електронну чергу. Тобто, не буде навіть зрозуміло, до якого працівника на обслуговування потрапиш.

Послуги, які можна отримати в сервісних центрах МВС

Нові сервісні центри МВС видаватимуть та обмінюватимуть водійські посвідчення, здійснюватимуть реєстрацію та перереєстрацію авто, видаватимуть та зберігатимуть номери, оформлятимуть дозволи на перевезення небезпечних вантажів.

До того ж у кожному центрі можна буде скласти іспит для отримання водійських прав.

"Концепцією створення сервісних центрів є те, що ми в спадщину не тільки отримуємо ті послуги класичні, які раніше МРЕВ надавав, а це ще будуть різноманітні довідки, які МВС видавало, зокрема, дуже популярна довідка про відсутність судимості, будемо займатися реєстрацією зброї, у нас в планах на найближче майбутнє. Єдине, що у цьому випадку ми залежимо від прийняття закону у другому читанні. І так само це паспортні столи, як міграційна служба надає теж підрозділи, які координуються МВС", - додав очільник головного сервісного центру МВС.

Відкриття центрів у містах України

Як розповів Криклій, запуск сервісних центрів почнеться з Києва.

"Далі у нас великі міста на підході – Дніпро, Харків, Львів, Одеса. Загалом ми плануємо до весни наступного року завершити по Україні запуски і максимально всю структуру теж оновити", - зазначив він.

До того ж, починаючи з осені деякі стаціонарні послуги, де у вимогах немає огляду транспортного засобу, частково будуть переносити на онлайн-режим.

Водночас керівник сервіс-центру наголосив, що електронна черга дає можливість тільки записатися, але не отримати послугу.

Виїзна мобільна реєстрація в містах

"Дуже скоро ми будемо запускати мобільні сервісні центри, які будуть надавати виїзні всі послуги: реєстраційні, екзаменаційні", - заявив Криклій.

За його словами, під час реформи структуру було оптимізовано на 40% підрозділів, адже деякі через наднизьке навантаження були неефективні.

"Наша мета – зробити так, щоб людина могла, не виходячи з дому чи офісу, отримати послугу. Тобто, щоб фактично взагалі не було необхідності їхати в якусь локацію. Оптимізація по часу дуже суттєва буде, мінімум удвічі, а за деякими послугами – ще більше. За рахунок правильно відпрацьованих перевірок по різних базах людина не буде витрачати зайвий час", - підсумував Криклій.

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie