Усе, що потрібно знати про роботу нових сервісних центрів МВС

За тиждень в Україні відбудеться запуск нового сервісного центру МВС.

Керівник головного сервісного центру МВС України Владислав Криклій розповів у "Сніданку з 1+1" про особливості нових сервісних центрів, які з'являться в Україні замість ліквідованих МРЕВ вже 12 липня.

"Півроку ми створювалися на папері, але в цей час тривало у нас генеральне прибирання. Тобто фактично ми підготовлювали всі процеси, щоб почати активну фазу. Якраз активна фаза починається, починаємо саме з Києва з тих міркувань, що у нас відбувся набір нових працівників, які пройшли стажування, навчання, і разом із тим інфраструктуру ми певним чином підготували, для того щоб запустити сервісний центр нового формату", - зазначив він.

Конкурентна зарплата та конкуренція при відборі працівників

У Києві конкурс на стажування до центру викликав справжній ажіотаж: було подано 2 574 заявки – за одне місце змагалось 43 особи.

"Люди йшли працювати з різних міркувань, але заробітні плати в тому числі. Реформа в цьому плані також відбулася. У нас заробітні плати починаються від 6 тисяч гривень, тобто для людей це більш задовільний рівень забезпечення грошового, ніж раніше існував у системі ДАІ та МВС", - наголосив Криклій.

Він також запевнив, що до співробітників висуваються підвищені вимоги. Зокрема, будуть спостерігати, наскільки людина ефективна. "Найближчим часом будемо запускати ще кол-центр та автоматизований обдзвін, який нам дозволить реагувати на якесь порушення, зауваження", - додав очільник головного сервіс-центру МВС.

Боротьба з корупцією

За словами Криклія, автоматизація процесів і створення "прозорих офісів" дозволять зменшити будь-які корупційні прояви.

"Оскільки у нас керівники, які, як відомо, були раніше локальними "царьками" і приймали абсолютно всі рішення і вирішували всі питання, тепер прийняття рішення буде деперсоніфіковане, а точніше воно перейде від керівників до рядових співробітників, до наших адміністраторів. Більше того, це все буде не в кабінетній системі, а функціонуватиме в "прозорому офісі", - пояснив він.

Також Криклій запевнив, що тепер людина зможе підходити не до віконця, а реєструватися через електронну чергу. Тобто, не буде навіть зрозуміло, до якого працівника на обслуговування потрапиш.

Послуги, які можна отримати в сервісних центрах МВС

Нові сервісні центри МВС видаватимуть та обмінюватимуть водійські посвідчення, здійснюватимуть реєстрацію та перереєстрацію авто, видаватимуть та зберігатимуть номери, оформлятимуть дозволи на перевезення небезпечних вантажів.

До того ж у кожному центрі можна буде скласти іспит для отримання водійських прав.

"Концепцією створення сервісних центрів є те, що ми в спадщину не тільки отримуємо ті послуги класичні, які раніше МРЕВ надавав, а це ще будуть різноманітні довідки, які МВС видавало, зокрема, дуже популярна довідка про відсутність судимості, будемо займатися реєстрацією зброї, у нас в планах на найближче майбутнє. Єдине, що у цьому випадку ми залежимо від прийняття закону у другому читанні. І так само це паспортні столи, як міграційна служба надає теж підрозділи, які координуються МВС", - додав очільник головного сервісного центру МВС.

Відкриття центрів у містах України

Як розповів Криклій, запуск сервісних центрів почнеться з Києва.

"Далі у нас великі міста на підході – Дніпро, Харків, Львів, Одеса. Загалом ми плануємо до весни наступного року завершити по Україні запуски і максимально всю структуру теж оновити", - зазначив він.

До того ж, починаючи з осені деякі стаціонарні послуги, де у вимогах немає огляду транспортного засобу, частково будуть переносити на онлайн-режим.

Водночас керівник сервіс-центру наголосив, що електронна черга дає можливість тільки записатися, але не отримати послугу.

Виїзна мобільна реєстрація в містах

"Дуже скоро ми будемо запускати мобільні сервісні центри, які будуть надавати виїзні всі послуги: реєстраційні, екзаменаційні", - заявив Криклій.

За його словами, під час реформи структуру було оптимізовано на 40% підрозділів, адже деякі через наднизьке навантаження були неефективні.

"Наша мета – зробити так, щоб людина могла, не виходячи з дому чи офісу, отримати послугу. Тобто, щоб фактично взагалі не було необхідності їхати в якусь локацію. Оптимізація по часу дуже суттєва буде, мінімум удвічі, а за деякими послугами – ще більше. За рахунок правильно відпрацьованих перевірок по різних базах людина не буде витрачати зайвий час", - підсумував Криклій.

"Сніданок" дізнався, як українцям живеться без МРЕВ

За тиждень розпочне роботу перший головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України. Чиновники обіцяють, що всі адмінпослуги автомобілісти отримають швидше, компетентніше та комфортніше.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: