Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Вважався одним з найбезпечніших і був "піонером" безвізових польотів. Історія літака, який впав у Тегерані

Всього за час експлуатації різних версій цього літака розбилися лише 15 суден.

Борт Боїнга 737-800, який зазнав катастрофи під Тегераном, новий. До авіапарку МАУ він надійшов 3,5 року тому, безпосередньо із заводу. Цей тип літаків вважається безпечним і широко використовується у світі, йдеться у спецвипуску ТСН.

Одне з останніх відео літака UR-PSR відзняте 27 жовтня 2019 року. Він приземляється у Брюсселі. Боїнг 737-800 нової генерації МАУ отримала абсолютно новим. Компанія презентувала літак у Борисполі.

Літак активно використовували на європейських напрямках. 11 червня 2017 року, наприклад, він став героєм сюжетів, коли здійснив один із перших рейсів після старту безвізу із ЄС. Тоді він прямував до Вільнюса.

Боїнг 737-800 нової генерації уперше почали експлуатувати у 1997 році. Їх активно використовують десятки авіакомпаній світу від лоукостів до респектабельних перевізників. За приблизними даними нині літає майже 5000 літаків.

На початку експлуатації ця модель мала певні недоліки. У окремих літаків після 35 тисяч польотів з’являлися тріщини в деяких елементах крил. Тому Боїнг інспектував і ремонтував такі моделі. А у нових літаках дефект прибрали.

Навіть попри це літак вважається дуже безпечним. Всього за час експлуатації різних версій цього літака розбилися лише 15 суден, у яких загинули 590 пасажирів. За статистикою - це один загиблий на 5 мільйонів 800 тисяч перевезених пасажирів.  Більше того, за останні роки за участю цих літаків не зафіксовано жодного гучного інциденту.

Відео Історія польотів: що відомо про літаки компанії МАУ

Борт Boeing 737-800, який зазнав катастрофи під Тегераном, новий. До авіапарку МАУ він надійшов 3,5 років тому безпосередньо із заводу. Цей тип літаків вважається безпечним і широко використовується у світі.  

Історія польотів: що відомо про літаки компанії МАУ

Інформації про масштабні поломки чи проблеми в українського літака так само немає. Достеменно відомо, що літак досить активно використовувався. Зокрема і на європейських напрямках, де контроль та перевірки досить суворі. Лише за цей рік він здійснив 24 польоти. До Парижа, Мілана, Лондона і до Тегерана.

Нагадаємо, пасажирський літак Міжнародних авіаліній України зазнав аварії за кілька хвилин після вильоту з Міжнародного аеропорту Імама Хомейні у Тегерані.  Згідно з повідомленнями місцевих ЗМІ, технічні проблеми стали причиною аварії. Всі, хто був на борту, - загинули.

Прессекретар Міністерства доріг і транспорту Ірану Кассем Бініаз заявив про те, що у літака, який прямував до Києва, загорівся двигун і пілот втратив керування. Інформацію про те, що катастрофа сталася через несправність із двигуном, а не через тероризм, попередньо підтвердили і в українському посольстві в Ірані. 

За кілька годин до катастрофи іранські військові обстріляли дві військові бази США на території Іраку.

Кореспондент ТСН Олександр Романюк

Відео Авіакатастрофа під Тегераном: що бачили свідки

Що ж сталося у небі, якими даними діляться свідки та про що говорять слідчі - уся інформація на дану годину - у сюжеті.  

Авіакатастрофа під Тегераном: що бачили свідки

Залиште свій коментар

Вибір редакції