Якщо під час евакуації вашу машину пошкодили: хто має за це відповідати та що робити

Юристи кажуть: у такій ситуації винуватцем є водій евакуатора.

Якщо під час евакуації вашу машину пошкодили: хто має за це відповідати та що робити

© УНІАН

Наприкінці жовтня в одному зі спальних районів столиці машина на ходу злетіла з евакуатора. Її власниця досі не може зв’язатися з представниками компанії, що евакуйовувала, та отримати хоч якусь компенсацію.

Про те, хто має за це відповідати, та що робити, коли за евакуації вашу машину пошкодили, 23 листопада йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

Машина з розбитим капотом і не на ходу. Для їзди не придатна. В гараж її привезли евакуатором. Постраждала Тетяна Тутунару досі не може оговтатися від того, що сталося з її автівкою. Наприкінці жовтня її автівку забрали за неправильне паркування, але на  ходу вона  злетіла з евакуатора.

Тетяна розповідає, з компанією, що евакуйовувала автівку,хотіли вирішити усе без суду. Але її представники  після першого огляду машини припинили відповідати і не надали жодних документів.

Жінка найняла адвоката та почала збирати усі матеріали до суду, але виявилось, що знайти компанію не так просто.

"Страхування на одну компанію, машина на іншу, ну, у нас є водій — почали дізнаватися — водій з купою судимостей, не тільки ДТП. Тільки за жовтень у нього два ДТП", — розповідає жінка.

Отримати коментар  про цю ситуацію від компанії-перевізника ТСН не вдалося. На запит там досі не відповіли. А за адресою, що вказана на сайті як контактна, є кілька їхніх брендованих автівок, але охорона запевняє –  їхнього офісу тут немає.

Але ні в  нібито офісному центрі на Світлицького, ні за адресою юридичної реєстрації про цю компанію не знають. Зареєстрована вона у багатоповерхівці одного зі спальних районів Києва у звичайній квартирі. Там дверей журналістам не відчинили.  Проте сусіди переконують: у цьому будинку жодних офісів немає.

На сайті компанії вказано, що їхній автопарк складається з понад тисячі автівок. А займаються вантажними та пасажирськими перевезеннями, орендою спецтранспорту та евакуюванням. Пишуть, що на ринку уже 18 років. Договору з КМДА, аби евакуйовувати автівки, у компанії немає, але там припускають, що вона може бути субпідрядником однієї з компаній, з якими такі договори є.

"Жодних договірних відносин і департамент і інспекція з "Експрес-Т" не має. Фактично, один евакуатор може обслуговувати кілька компаній. Ми не можемо це заборонити, бо не передбачено договорами, а по-друге, евакуаторів не так багато", — зазначила Анна Голосінська, прессекретарка департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

Юристи кажуть:у такій ситуації — винуватець водій евакуатора, а оскільки він був під час виконання службових обов’язків — відповідальність має ділити з  роботодавцем. Збитки від інциденту мала б відшкодувати їхня страхова компанія. Але чи зможе сума компенсації повністю їх покрити – під питанням.

"Якщо  сума страховки не покриває втрати , то можна звертатись в суд  і там можна стягнути понадвитрати з цієї особи, а  вона може стягнути їх назад зі страхової , якщо доведе вартість робіт", — пояснює адвокат Богдан Кушнір.

Зараз Тетяна чекає на проведення  офіційної експертизи та збирає документи для суду. До нього про навіть приблизні збитки говорити не беруться.

Про те, як працюють евакуатори в Києві — у нашому матеріалі.

Авторка: Вікторія Ковцун.

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie