Якщо під час евакуації вашу машину пошкодили: хто має за це відповідати та що робити
Юристи кажуть: у такій ситуації винуватцем є водій евакуатора.
© УНІАН
Наприкінці жовтня в одному зі спальних районів столиці машина на ходу злетіла з евакуатора. Її власниця досі не може зв’язатися з представниками компанії, що евакуйовувала, та отримати хоч якусь компенсацію.
Про те, хто має за це відповідати, та що робити, коли за евакуації вашу машину пошкодили, 23 листопада йдеться у сюжеті ТСН.19:30.
Машина з розбитим капотом і не на ходу. Для їзди не придатна. В гараж її привезли евакуатором. Постраждала Тетяна Тутунару досі не може оговтатися від того, що сталося з її автівкою. Наприкінці жовтня її автівку забрали за неправильне паркування, але на ходу вона злетіла з евакуатора.
Тетяна розповідає, з компанією, що евакуйовувала автівку,хотіли вирішити усе без суду. Але її представники після першого огляду машини припинили відповідати і не надали жодних документів.
Жінка найняла адвоката та почала збирати усі матеріали до суду, але виявилось, що знайти компанію не так просто.
"Страхування на одну компанію, машина на іншу, ну, у нас є водій — почали дізнаватися — водій з купою судимостей, не тільки ДТП. Тільки за жовтень у нього два ДТП", — розповідає жінка.
Отримати коментар про цю ситуацію від компанії-перевізника ТСН не вдалося. На запит там досі не відповіли. А за адресою, що вказана на сайті як контактна, є кілька їхніх брендованих автівок, але охорона запевняє – їхнього офісу тут немає.
Але ні в нібито офісному центрі на Світлицького, ні за адресою юридичної реєстрації про цю компанію не знають. Зареєстрована вона у багатоповерхівці одного зі спальних районів Києва у звичайній квартирі. Там дверей журналістам не відчинили. Проте сусіди переконують: у цьому будинку жодних офісів немає.
На сайті компанії вказано, що їхній автопарк складається з понад тисячі автівок. А займаються вантажними та пасажирськими перевезеннями, орендою спецтранспорту та евакуюванням. Пишуть, що на ринку уже 18 років. Договору з КМДА, аби евакуйовувати автівки, у компанії немає, але там припускають, що вона може бути субпідрядником однієї з компаній, з якими такі договори є.
"Жодних договірних відносин і департамент і інспекція з "Експрес-Т" не має. Фактично, один евакуатор може обслуговувати кілька компаній. Ми не можемо це заборонити, бо не передбачено договорами, а по-друге, евакуаторів не так багато", — зазначила Анна Голосінська, прессекретарка департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
Юристи кажуть:у такій ситуації — винуватець водій евакуатора, а оскільки він був під час виконання службових обов’язків — відповідальність має ділити з роботодавцем. Збитки від інциденту мала б відшкодувати їхня страхова компанія. Але чи зможе сума компенсації повністю їх покрити – під питанням.
"Якщо сума страховки не покриває втрати , то можна звертатись в суд і там можна стягнути понадвитрати з цієї особи, а вона може стягнути їх назад зі страхової , якщо доведе вартість робіт", — пояснює адвокат Богдан Кушнір.
Зараз Тетяна чекає на проведення офіційної експертизи та збирає документи для суду. До нього про навіть приблизні збитки говорити не беруться.
Про те, як працюють евакуатори в Києві — у нашому матеріалі.
Авторка: Вікторія Ковцун.