Юристи радять застряглим в аеропортах українцям позиватися на туроператорів і авіакомпанії

Фахівці кажуть, що зіпсовані відпустки мають буди відшкодовані фінансово.

Близько 300 українських туристів уже третю добу не можуть вилетіти з Тунісу до Харкова, бо їх просто нІкому забрати. Туроператор, який продав путівки на відпочинок, звинувачує авіакомпанію, а та робить навпаки, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Ця ситуація не є одиничною, і проблема не не тільки в Тунісі – в українських аеропортах наразі справжній бум, і час від часу рейси переносять або скасовують. Літак до Хургади люди очікували майже добу, однак через годину в небі їхній борт чомусь знову приземлився в Києві. Ніяких пояснень від авіакомпанії не було, і понад три сотні пасажирів знову замість відпочинку в Єгипті штурмували стійку в аеропорту і чекали на виліт.

ВідеоВ українських аеропортах масово застрягають туристи

Близько 300 українських туристів уже третю добу не можуть вилетіти з Тунісу до Харкова. Їх просто нікому забрати. Туроператор, який продав путівки на відпочинок, звинувачує авіакомпанію. Своєю чергою, авіакомпанія - туроператора. Мовляв, не виконали одне перед одним зобов'язань. Однак проблема не тільки в Тунісі. І в українських аеропортах наразі справжній бум. 

В українських аеропортах масово застрягають туристи

На туроператора, який продав путівки до Іспанії, образилися люди, котрі мали вже повернутися з відпочинку. "Втратили відпустки, хтось чекав 11 днів. Все це змішалося, був такий накал, обурювалися, хотіли блокувати", - розповідають туристи. Врешті вони таки заблокували офіс і викликали поліцію, але фірма вважає, що проблема не в ній, а в авіакомпанії. "В цьому випадку ми ніяк не можемо вплинути на технічну справність борту. Цим питанням займаються техніки", - заявила представник туроператора. На контакт із журналістами в авікомпанії не йдуть, але вона – не єдина проблемна на сьогодні.

Маху, після нещодавнього важкого приземлення в аеропорту "Київ", дала ще одна авіакомпанія – саме її пасажири не можуть вилетіти з Тунісу, а нові відпочивальники – туди полетіти. Хоча генеральний директор компанії повідомив, що проблема в туроператорі. "Ситуація з виконанням чартерних перевозок у Туніс призупинена у зв’язку з тим, що замовник не виконав зобов’язань. Існує борг, суми називати не буду", - пояснив він. Але туроператор говорить протилежне: мовляв, ніяких боргів немає, а перевізник уникає контактів і виступає лише для ЗМІ.

Між конфліктними сторонами відпочивальники. У Києві під офісом хтось здає путівки, хтось продовжує чекати, доки туроператор знайде іншу авіакомпанію. Зіпсовані відпустки, позапланові витрати, нерви і купа згаяного часу – юристи радять звертатися до суду, якщо людям не компенсують згаяне або додатковим відпочинком, або стовідсотковим поверненням вартості путівки і позапланових витрат. "Це пряма дорога до суду, в судовому порядку можна все стягувати. По-друге, на туристичну компанію можна писати певні скарги, тому що всі туроператори отримують ліцензії", - кажуть правники. А ще вони радять відпочивальникам уважно читати договір, особливо в частині форс-мажорів, та поцікавитися перед купівлею путівки відгуками про компанію і те, з якими авіалініями вона співпрацює.

Кореспондент ТСН Іван Гребенюк

Залиште свій коментар