Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Забагато піару та візантійщини: Бальчун розповів, як працював на посаді голови "Укрзалізниці"

Колишній очільник залізниці поскаржився на те, що йому не давали працювати.

Екс-очільник "Укрзалізниці" Войцех Бальчун назвав своє колишнє підприємство "специфічною державою в специфічній державі" – багатою, строго ієрархізованою, та водночас загрузлою у попередній радянській епосі. Про це він розповідав на зустрічі "Як поляк реформував українського гіганта" у Варшаві, повідомляє "Радіо Свобода".

Своє перебування на посаді голови правління "Укрзалізниці" він називає "екстремальною місією". Польський менеджер твердить, що ця місія стала заручником українських політичних баталій.

"Згадуючи свої перші враження від нового місця роботи, Бальчун каже, що його вразила "візантійщина" офісу фірми, а також "візантійський" стиль управління в якому керівникові відведено роль "короля на троні", натомість підлеглі мають бути покірними виконавцями його волі й не виявляти власної ініціативи", - пише видання.

Бальчун заявив, що причиною початку його конфлікту з міністром інфраструктури Володимиром Омеляном стало те, що йому не дали привести свою команду польських фахівців. А крім того, його нібито змушували до піару замість роботи. За його словами, після прибуття до Києва він надто багато часу мусив проводити на зустрічах, які слугували не стільки вирішенню проблем "Укрзалізниці", як PR-ові української влади.

"Мене це почало непокоїти. Я – людина, яку цікавить конкретна діяльність, а не вдавання діяльності. Мене цікавлять виклики. Врешті я побачив, що через систему, яка мене оточила, в мене мало часу на основну роботу", – згадує Бальчун.

Критику своїх реформ Бальчун називає очорненням і запевняє, що робив все можливе. Своє ж звільнення називає результатом політичних ігор – він впевнений, що неузгоджена основними політичними гравцями кандидатура на посаді великого підприємства могла призвести до політичної кризи.

Своїми ж здобутками, які залишились непоміченими широкими колами, Бальчун називає реструктуризацію боргів корпорації та виведення підприємства у прибутковість, впровадження прозорих правил фінансових операцій, зокрема в закупівлі пального, яке закуповувалося за ціною на 20% більшою за ринкову. Також за Бальчуна було оновлено рухомий склад та розроблено п'ятирічну стратегію розвитку.

Нагадаємо, Войцех Бальчун пішов у відставку у серпні минулого року. На його місце було призначено Євгена Кравцова.

Залиште свій коментар

Вибір редакції