Проте друзі Чекашкіна заперечують, що він брав участь у нелегальних перегонах.
Загиблий керівник департаменту фінансової політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі 38-річний Сергій Чекашкін був відомим в Україні автогонщиком, великим любителем драгрейсингу, майстром спорту, пише "Комсомольская правда" в Украине".
Він розбився близько другої ночі на спортивному "Додж Вайпері". Разом з ним загинули ще дві людини. Автофоруми повняться співчуттями.
"Сергій зробив дуже багато для розвитку цього виду спорту в Україні, він фактично створив наш комітет, а потім передав управління мені, заснував офіційний чемпіонат України", - розповів голова комітету ФАУ з драгрейсингу Андрій Гальчинський.
"Це була дивовижна людина у всьому - дуже добра, безвідмовна до прохань, завжди поспішала на допомогу людям. А ще чудовий сім'янин. Зараз без батька залишилися двоє хлопчиків і дівчинка", - з сумом додає він.
Друзі Сергія уникають розмов про обставини його загибелі. На форумі сайту moto.kiev.ua є свідчення очевидців, які говорять про те, що чиновник брав участь у нелегальних нічних автоперегонах, які люблять влаштовувати фанати драгрейсингу.
Все нібито почалося на вулиці Бажана. "Організатори виходили в жилетках з паличками, схожими на даішні, і зупиняли весь потік машин. Ганялися по 5-7 заїздів, пропускали машин 50 і знову перекривали. Затор був дуже великий", - пише очевидець.
Близько години ночі, коли з'явилася машина ДАІ, гонщики перебралися на Бориспільську трасу, де сталася катастрофа. У міліцейському протоколі у свідках є водій "Ламборджині". Можливо, з цією машиною і змагався Чекашкін на своєму "Додж Вайпері".
Хоча за іншим даними суперником був водій "Феррарі". Міліції про перегони невідомо. Принаймні, такою є офіційна інформація.
"Якщо вони й були, то нас не повідомляли, - каже начальник прес-служби міліції Київської області Микола Жукович. - Перегони можуть проводиться тільки на стадіонах і спеціально пристосованих для цього трасах. На автомобільних дорогах будь-яке перевищення допустимої швидкості заборонено".
Микола Кустовський, який в комітеті з драгрейсингу відповідає за безпеку змагань, упевнений - перегонів не було.
"Що сталося, поки не зрозуміло. Але заявляю компетентно, що в Києві нічні перегони не проводяться і тим більше їх не могло бути на Бориспільській, урядовій, трасі. Сергій не став би порушувати закон. Так це йому й не було потрібно - він так часто брав участь в офіційних змаганнях, що швидкості йому вистачало", - запевнив Кустовський.
Як виявилось, загиблий чиновник був завзятим любителем швидкості.
"Заїжджали з 70-80 кілометрів і їхали до 300 кілометрів. В останньому заїзді я їхав поки на поклав стрілку спідометра, а це 220 миль. Потім зображення за вікном пропало (роки і алкоголь беруть своє) і я вирішив, що вистачить тиснути на педаль газу. Наскільки сильно я поїхав, мені сказати складно. Зі слів очевидців корпусів 5", - говориться в повідомленні на форумі.
"Відео я не знімав, тому що руки були зайняті, а хто з інших машин знімав, не знаю. Зі слів очевидців, після 250 кілометрів розрив вже не збільшувався. Пасажирів не було, щоб знімати. До мене ніхто не захотів сідати, а у "Порше" не було крісла пасажирського. Ніч провели добре", - підсумовував Чекашкін у звіті.