Залізничники розповіли про перші проблеми під час купівлі квитків на новий потяг до Перемишля

Залізничники розповіли про перші проблеми під час купівлі квитків на новий потяг до Перемишля

У Польщі обіцяють усунути технічні негаразди у січні.

Пасажири нового поїзда "Інтерсіті+" Перемишль – Київ зіткнулися з проблемою під час купівлі проїзних квитків.

Про це заявив директор із пасажирських перевезень і сервісу ПАТ "Укрзалізниця" Ігор Романків.

За його словами проблеми виникають, лише коли пасажири намагаються придбати квитки безпосередньо перед відправленням поїзда в Польщі.

"Проблем не виникне, якщо це буде зроблено не менш ніж за годину до відправлення, а не за 10 хвилин. Нинішні технічні нестиковки, звичайно, будуть вирішені, тому просимо наших пасажирів із розумінням поставитися до ситуації", - зазначив Романків.

Своєю чергою польські залізничники запевнили, що проблеми будуть подолані з 15 січня 2017 року.

Окремо в "Укрзалізниці" наголосили, що пасажири не мають права здійснювати поїздку без наявності квитка, а прерогатива розповсюдження проїзних документів на території Польщі належить винятково польським касирам та іншим уповноваженим працівникам польських залізниць.

Інтерсіті Київ-Перемишль. Інфографіка
ТСН.ua

Нагадаємо, через новий поїзд до Польщі "Укрзалізниця" скасувала інший. Ті пасажири, які вже мають квитки на поїзд Київ-Трускавець на період від 23 грудня до 17 січня, зможуть поїхати потягом Київ-Львів-Перемишль.

Залиште свій коментар

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Новини партнерів