Після гучного будівництва залізниці РФ "в обхід України" виявилося, що нова гілка несправна.
Росія знову запустила свої поїзди через територію України, адже нещодавно збудовану гілку залізниці неможливо експлуатувати.
Про це написав на своїй сторінці у Facebook координатор групи "Інформаційний спротив", нардеп Дмитро Тимчук.
"Усі ми прекрасно пам'ятаємо, як в серпні минулого року Москва радісно рапортувала: мовляв, будівництво ділянки залізниці Журавка - Міллерово, яке почалося в 2015 році, закінчено! І пізніше: нібито з осені 2017 року поїзди "РЖД" за маршрутом Москва-Адлер йдуть тільки по території РФ (раніше частина шляху пролягала територією Луганської області)", - зазначив він.
Також Тимчук нагадав, як Москва, щоб осилити будівництво 137 км нового шляху, кинула "в бій" навіть залізничні війська ЗС РФ.
"Ба більше: в серпні 2017 року за "героїзм" під час будівництва нової гілки, міністр оборони РФ Шойгу нагородив 39-ту залізничну бригаду, яка здійснювала будівництво, орденом Жукова!" - додав він.
Натомість, за даними нардепа, після всіх цих бравурних доповідей і урочистого пуску росіянами поїздів "в обхід України", станом на лютий 2018 року з'ясувалося, що російські поїзди повернулися на "стару" гілку, тобто, як і раніше, йдуть територією України.
"Скринька відкривається просто. Традиційно криворукі російські військові в теплій компанії зі злодійкуватими діячами з "РЖД" побудували нову пафосну ділянку таким чином, що експлуатувати її просто неможливо. Зокрема, дуже скоро після урочистого відкриття з'ясувалося, що побудовані дренажні системи несправні, а залізнична колія просіла до 1 м. Причина просідання шляхів - в недотриманні технології прокладки шляхів у зв'язку з надвисокими темпами будівництва і корупційною "економією" на вартості робіт, а також відсутність облаштування прилеглої території поблизу колій (що російськими чиновниками зроблено тільки на папері), що і призвело до підмивання ґрунту", - розповів Тимчук, зауваживши, що залізничники прогнозують погіршення ситуації на новій залізниці через паводки.
Водночас, додав координатор ІС, у прикордонних населених пунктах Росії проводиться інформкампанія, під час якої поширюється інформація про нібито наміри України розібрати "стару" гілку і підготовку диверсій силами українських спецслужб на об'єктах залізничної інфраструктури.
"Якого біса Москві знадобилася ця інформаційна операція - покрито мороком таємниці. Наразі в "РЖД" планують повернути в стрій "нову" гілку до червня 2018 року. Очевидно, до осінніх дощів..." - резюмував Тимчук.
Нагадаємо, раніше нардеп розповів, як у РФ під виглядом роботи у "великій компанії з дружнім колективом" росіян наймають до приватних військових кампаній через гостру нестачу "гарматного м’яса" у Сирії та на Донбасі.