З початком осені в Києві стрімко зросла кількість заторів
Столиця має шанси стати найповільнішим містом України.

Із початком навчального року у Києві стрімко зростає кількість заторів та тягучок, йдеться в сюжеті ТСН.
Ще вчора, 31 серпня, рух дорогами, якими влітку легко можна було проскочити, - уповільнився.
Столиця має шанси стати найповільнішим містом України. Та чиновники мають вихід - зробити об'їзні шляхи за межами центру, розширивши дороги і зменшивши тротуари.
Один із прикладів – нова дорога, що дасть змогу без світлофорів доїхати від Бориспольського шосе до Кільцевої та Жулян. І таких схем у чиновників щонайменше 4. Щоправда, щоб добре їхати, водіям доведеться мінімум роки три постояти в заторах, поки дороги збудують. Або ж - пересісти на громадський транспорт.
Наприклад, на Лівому березі вже в жовтні запрацює швидкісний трамвай. Пасажирам обіцяють нові вагони та високу швидкість руху. Щоправда, на Правий берег новий транспорт не їхатиме.
"Ця лінія, в першу чергу, слугуватиме для під'їзду до міської електрички", - пояснив гендиректор КП "київпастранс" Микола Ламбуцький.
Лінія йтиме від вулиці Милославської до Райдужної, де незабаром почнуть будувати першу станцію метро із троєщинської лінії.
"Вона буде збудована цього року, оскільки це важливо зробити перед будівництвом з'їзду із мосту на масиві", - зауважив керівник КП "Київський метрополітен" Володимир Федоренко.
Щоправда, саме метро на Троєщині, додають чиновники, найближчим часом не запрацює. Натомість обіцяють підвищити комфорт на старих лініях.
"У нас в планах замінити 100 вагонів у метрополітені. І продовжити таку динаміку впродовж наступних років", - зазначив голова КМДА Олександр Попов.
Також чиновники не полишають надії, що у столиці запрацює спеціальна смуга руху для громадського транспорту. Однак самі водії у таку допомогу не вірять та запевняють, що все одно не відмовляться від повільного і власного на користь швидкого громадського.