Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Зелені та бордові футболки і трансляція дебатів у пабах: український бізнес робить гроші на виборах президента

Попит на політику виявився навіть більшим, ніж сподівалися підприємці.

Український бізнес підхопив ідею перетворити політичний процес на шоу та добре на ньому заробити. Підприємці випускають футболки та шалики бордових і зелених кольорів, а трансляції дебатів на "Олімпійському" готуються показувати в сотнях кав’ярень по всій країні, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

У них немає навіть власного офісу – свій бізнес друзі-студенти відкрили кілька днів тому: "Ми хотіли зробити футболки для себе, ну, і вирішили, чому не показати це людям? Може, комусь сподобається". Футболки та шалики для фанатів конкретних кандидатів та навіть нейтральні з персонажами мультфільму Том і Джеррі – антиподами, котрі постійно ворогують, але не можуть один без одного. Оголошення з фотографіями своєї продукції вони розмістили на барахолці в інтернеті – ціни 200-350 гривень. Автори задуму самі здивувалися попиту та вибору покупців: "Хлопець брав футболку дівочу "Шо тут думать", ну, за одного кандидата, а собі брав шарф "Думай". Тепер бізнесмени-початківці мріють, щоби їх символіка прикрасила сектори "Олімпійського" під час дебатів.

ВідеоУкраїнці вигадали безліч способів, як заробити на дебатах

Зелені та бордові футболки та шалики на будь-який гаманець, трансляції дебатів на "Олімпійському" в сотнях кав’ярень та ставки букмекерів на те, яке слово на дебатах лунатиме найчастіше. Український бізнес підхопив ідею перетворити політичний процес на шоу та ще й добре на ньому заробити.  

Українці вигадали безліч способів, як заробити на дебатах

Олесь – керівник великої дизайнерської студії. Останні два тижні цех, у якому друкують малюнки на футболках, працює цілодобово. Деякі "політичні" футболки замовляли буквально тисячами. Найнесподіванішим було київське замовлення. "Хлопці з Верховної Ради, ми так здогадуємося, тому що доставка була саме туди, замовили в нас 40 штук і чесно сказали: у нас вечірка в стилі дебатів", - розповів бізнесмен.

Пік відвідувань нині переживають сайти букмекерських компаній, де можна зробити ставку на те, чи відбудуться дебати взагалі або які слова лунатимуть на стадіоні найчастіше. Ставлять на "Свинарчук", "Майдан", "Слуга Народу", "Путін" та "Маріонетка". Зробити ставку можна також на форс-мажори – наприклад, бійку кандидатів під час ефіру або обливання опонента водою. Однак прогнози букмекерів свідчать, що більш імовірним є сценарій, за яким дебати закінчаться, бо кожен з кандидатів може просто встати і піти.

Спостерігатимуть за дебатами не лише на стадіоні, а й у барах. Столики бронюють по всьому Києву. Власник одного із закладів Дмитро зізнається, що зазвичай гостям цікаві поетичні вечори та богемні посиденьки з живою музикою, але нині навіть поетам цікавіша політика. Дебати виведуть на величезний екран, а частуватимуть відвідувачів традиційно: "Вино! Якраз воно буде розкривати людей, емоції будуть виливатися".

Серед публіки повно прихильників обох кандидатів, тому Дмитро переживає і не приховує: "Просто боїмося, що будуть бити один одному пики. В цьому культурному закладі напруженість емоційна дуже сильна". Але власник додає, що за обличчя агресивних відвідувачів переживає не так сильно, як за своє майно. "Єдине, що за келихи шкода. Ми виставили ціну келихів, може, це буде стримувати. Келихи будуть бити! Чи поливати один одного вином. Але у нас лінолеум, тому не страшно", - оптимістично налаштований він. На понаднормовий виторг власник не сподівається, а за підсумками дебатів обіцяє зіграти "Марсельєзу" або щось похоронне – відповідно до настрою, який буде.

Фотогалерея Жартують, дають обіцянки та порушують правила. Як голосують кандидати на пост президента України (7 фото)

Нагадаємо, 31 березня відбувся перший тур президентських виборів. Увечері стали відомі результати екзит-полів - згідно з ними, найбільше голосів набрали Володимир Зеленський та Петро Порошенко. За даними обробки 100% електроних протоколів ЦВК Зеленський набрав 30,24%, а Порошенко - 15,95%  голосів виборців. 1 квітня Національна суспільна телерадіокомпанія України запросила на теледебати обох кандидатів у президенти. Спочатку команда Зеленського відмовилася від пропозиції. Українці почали ширити у соцмережах хештег #хочубачитидебати. 

Увечері 3 квітня кандидат у президенти, шоумен Володимир Зеленський викликав чинного президента Петра Порошенка на дебати на НСК "Олімпійський" і висунув низку умов. У ніч проти 4 квітня Петро Порошенко заявив, що готовий дебатувати на стадіоні зі своїм суперником у другому турі виборів президента. 

15 квітня у штабі Порошенка повідомили, що між представниками НСК "Олімпійський" і штабами кандидатів досягнуто домовленості про оренду стадіону для проведення дебатів 19 квітня. Увечері того ж дня Зеленський записав нове відеозвернення, в якому розповів про старт розповсюдження квитків на дебати. 

Детальніше у нашій інтерактивній хроніці: 

 

Кореспондент ТСН Неллі Ковальська

Залиште свій коментар

Вибір редакції