Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Зеленський доручив відремонтувати одну з найпроблемніших трас країни

Для завершення ремонту цього автошляху нібито потрібно ще 1,5 млрд грн.

Президент України Володимир Зеленський під час візиту на Миколаївщину 17 липня оглянув ділянку дороги М14 Миколаїв – Кропивницький та доручив відремонтувати найпроблемніші дороги регіону.

Про це йдеться на сайті Офісу президента.

В. о. начальника Служби автомобільних доріг у Миколаївській області Андрій Максименко заявив, що для завершення ремонту цього автошляху треба ще 1,5 млрд грн. Своєю чергою Зеленський заявив, що потрібно залучати зокрема кредитні кошти. За його словами, під час розмови з канцлеркою Німеччини домовилися про надання Україні 150 млн євро.

Водночас ішлося про проблеми зі зловживаннями під час проведення тендерів. На розгляді в Антимонопольному комітеті перебуває 1100 процедур на загальну суму 86 млрд грн, які мають ознаки зловживань. Кожна третя процедура, за інформацією антимонопольників, має ознаки зловживань.

Президент наголосив на неприпустимості такої ситуації та доручив вилучити недобросовісних підрядників і впорядкувати умови тендерів.

"Проведіть нараду у п'ятницю щодо всіх доріг – у якому стані, де в нас є державні гроші, де потрібно залучити кредитні кошти. І перерахуйте дороги, які необхідно зробити першочергово. Знайдіть рішення", – заявив Зеленський.

Нагадаємо, що під час візиту на Миколаївщину президент також наказав в. о. голови Миколаївської ОДА В'ячеславу Боню написати заяву на звільнення.

Глава держави вирішив ознайомитися з інфраструктурою та умовами функціонування місцевого аеропорту. Він наголосив, що є багато питань щодо ефективності використання коштів на летовище, а ремонт супроводжують постійні скандали - судові справи щодо фірми-підрядника та самогубство попереднього директора аеропорту Владислава Волошина.

ВідеоНа українських дорогах планують малювати не прямі зебри, а "косі"

В уряді кажуть, це на 10% зменшить наїзди на пішоходів. Водії краще бачитимуть людей на переході, а пішоходи автоматично дивитимуться у бік руху автомобілів. А за кордоном заміняють підземні переходи наземними. Чи готові перейняти досвід українці дізнались журналісти «Сніданку».

На українських дорогах планують малювати не прямі зебри, а "косі"

Залиште свій коментар

Вибір редакції