ЗМІ розповіли подробиці про блогера-журналіста з Житомирщини, який працював на Кремль

Викритий прокремлівський журналіст отримував за свої послуги майже 100 тисяч гривень на рік.

Викритий СБУ на Житомирщині прокремлівський журналіст-блогер виявився місцевим мешканцем Василем Муравицьким.

Про це повідомляє "Еспресо.tv".

За даними видання, Муравицький народився в Житомирі у 1984 році. Там же у держуніверситеті Франка здобув освіту редактора-філолога. 2011 року став головним редактором комсомольської газети "Нова хвиля" і переміг у конкурсі "Журналіст року" у номінації "Найкращий журналіст друкованих та електронних ЗМІ Житомира".

На своїй сторінці у Facebook чоловік називає себе "філософом за покликанням" і прогнозує, що війна в Україні триватиме до 2024 року. До того ж показовим є те, що українець вживає прийменник "на", говорячи про події в Україні.

Война на Украине примерно до 2024-ого

Опубликовано Василием Муравицким 28 июня 2017 г.

Також журналісти проаналізували вміст сторінки соцмережі журналіста: найчастіше блогер критикував українську владу, іноді вихваляв геніальність скандального редактора "Страна.ua" Ігоря Гужви. Зауважимо, Муравицький є підписником груп "Антимайдан", "Антивоенный фронт Украины", "Суть времени - УССР 2.0" тощо.

За даними СБУ, блогер писав статті для МІА "Россия сегодня", де у 2015 році йому платили за коментар на півсторінки (короткий опис ситуації) 2100 рублів, за аналітику на дві сторінки (глибокий аналіз публікацій та тем) або за думку на дві сторінки (розгорнуту оцінку ситуації) по 4300 рублів. У контракті також зазначено, що за 2015 рік Муравицький мав отримати не більше 250 тисяч рублів або майже 92 тисячі гривень за курсом того року.

журналыст-пропагандист_4
СБУ

журналыст-пропагандист_3
СБУ

Окрім цього матеріали Муравицького часто виходили на сайті сепаратистського News Front, зокрема, від жовтня 2015 року до квітня 2016 року він писав щонайменше одну статтю на місяць.

журналыст-пропагандист_2
Еспресо.TV

Також статті прокремлівського блогера виходили на російському сайті "Украина.ру", що належить МІА "Россия сегодня".

журналыст-пропагандист_3
Еспресо.TV

Зазначимо, після викриття журналіста на російському сайті "Политнавигатор" з'явилася низка антиукраїнських статей на підтримку пропагандиста.

журналыст-пропагандист_1
Еспресо.TV

Нагадаємо, раніше на Житомирщині СБУ припинила діяльність місцевого блогера-журналіста, який за вказівкою російських кураторів готував та поширював антиукраїнські матеріали. Пропагандисту оголошено про підозру у низці злочинів.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: