Пішохідні "зебри" вбивають людей

На великих трасах взагалі не повинно бути "зебр", а підземні переходи. Так, що ви можете довести вину Автодору та ГАЇ у разі нещасного випадку на переході.

За останні півтора тижні лише на бориспільській дорозі - дві загибелі пішоходів. Люди перебігали восьмирядну трасу навпростець. Це - не єдина траса, де конче необхідні підземні чи надземні переходи.

ТСН-Варта вирішила провести експеримент, чи пропускають водії пішоходів на таких нерегульованих переходах.

Траса Київ-Чоп, шістнадцятий кілометр. За добу тут проходить двісті п'ятдесят тисяч машин. Серед такого потоку цей пішохідний перехід викликає щонайменше здивування. Тим, хто сходить на зупинці, його не оминути ніяк. Поблизу немає ні підземного переходу, ні світлофора. Водій маршрутки Ярослав щодня тут висаджує пасажирів. Каже: "Разів 14 - це я бачив таки, що збили на смерть і дуже багато, що забирали у реанімацію".

Мешканці жилого масиву, до якого можна добратися лише через злощасну "зебру", написали колективну заяву до районної ради, щоб побудували перехід над дорогою. Результату поки нема.

Звертатися треба не лише до місцевої влади, а й писати до ДАІ, місцевої і центральної служби автомобільних доріг.

Андрій Нечипоренко, юрист-адвокат, радить: "В комплексі писати не на один якісь орган, а відповідно, якщо буде більше заяв, то це буде свідчити про більш нагальну потребу про вжиття цих заходів".

Для ДАІ ж такі переходи на трасі теж проблема. Кажуть, намагаються патрулювати такі місця. Може хоча б побачивши їх, водії скидатимуть швидкість. Та вони не зважають ані на інспекторів, ані на знаки.
Усе що можуть в ДАІ - теж написати до Автодору, аби краще нанесли розмітку, освітили ділянку, а то й побудували надземний чи підземний перехід.

В Автодорі визнають: на трасах наземних переходів - так званих зебр бути не повинно.

Лише у Київській області наземних переходів більше чотирьох тисяч. І на них скаржаться не лише пішоходи. Ризикують і водії.

Формально у разі ДТП на "зебрі" буде винен водій. Але якщо там не було знаку чи освітлення - це варто доводити.

А щоб у разі ДТП відповідальність несло і ДАЇ, і Автодор, треба насамперед обов'язково вказати і на їхню провину. Тобто засвідчити усі обставини, які спричинили аварію і наполягати на експертизі місця ДТП.

Як це зробити – дивіться у відео ТСН-Варти.

Читайте також:

Учасник ДТП з кортежем Тимошенко заявив, що йому погрожували в'язницею

За фактом ДТП за участі сина депутата порушено кримінальну справу

У ДТП під Києвом загинула онука губернатора Сумщини

ВідеоНебезпечний перехід

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: