Як соціально відповідальна компанія, ще на початку карантину Shell передала 5000 захисних масок двом столичним лікарням. А у травні в партнерстві з Благодійним фондом «Життєлюб» закупила 2550 продуктових наборів для людей похилого віку. 
 За підрахунками компанії, загальний міжнародний внесок Shell у подолання пандемії та її наслідків у світі становить понад 30 млн дол. США. 
 Потурбувалася компанія й про своїх працівників та клієнтів: узявши до уваги світовий досвід групи компаній Shell у боротьбі з поширенням COVID-19, першою в Україні обладнала всю свою мережу АЗС захисними екранами Plexi. 
Сталий розвиток — невід'ємна частина бізнес-діяльності Shell. Компанія має на меті до 2050 року (або й раніше) стати енергетичним бізнесом із нульовими викидами, що враховує екологічні потреби суспільства.
 Ми працюватимемо в таких трьох напрямах. 
 По-перше, зведення до нуля всіх викидів від виробництва нашої продукції. 
 По-друге, зменшення вмісту вуглецю в усіх енергоносіях, які ми продаємо, наприклад, за рахунок продажу більшої їх кількості із малим вмістом вуглецю або й без нього (зокрема, відновлюваної енергії, біопалива та водню). 
 По-третє, як бізнес, що постачає енергію, ми співпрацюватимемо із секторами, які найактивніше споживають енергію, як-от авіація, сухопутні та морські перевезення. Ми допоможемо їм знайти власні рішення щодо досягнення нульових викидів. 
 Становлення бізнесу з нульовими відходами – це величезний шлях. Поточні бізнес-плани компанії не сприяють досягненню того, що ми прагнемо. Саме тому з часом ми докорінно їх змінюватимемо, адже потреби та вподобання наших клієнтів і суспільства загалом теж змінюються. 
Нині Shell визначила для себе три Цілі Сталого Розвитку (ЦСР) ООН, які є надзвичайно важливими для ведення діяльності на міжнародному та локальному рівнях: 
 ЦСР 13: Боротьба зі зміною клімату; 
 ЦСР 8: Гідна праця та економічне зростання; 
 ЦСР 7: Доступна та чиста енергія. 
 За словами Петера Керекдярто, генерального директора Shell Retail в Україні, компанія вже почала розробку Плану сталого розвитку відповідно до прагнень та очікувань глобального концерну.