Якщо вам хтось буде розповідати, що він приїхав у столицю і його життя одразу пішло вгору, не вірте. Це якийсь божевільний, і у нього прогресує хвороба. Наше життя – це синусоїда. Якщо говорити про життєві девізи, то мені дуже подобається вислів: «Кожен крок у житті – це падіння». Щоб піднятися, треба завжди робити наступний крок. Ми всі рухаємося вгору по ескалатору, який їде вниз. Щойно ти зупинишся, ескалатор тебе потягне за собою.
Коли ми збираємося чоловічою компанією, хтось розповідає, що продає автомобілі, хтось ― нафту ганяє. А от чим займається генеральний продюсер Тижня моди, розповісти складно. У нас усе почалося в 97-му році. Ми тоді займалися першим українським глянцевим журналом EVA. Пам'ятаю, я його ще продавав на Андріївському узвозі. Ми не писали кулінарних рецептів, а пробували зробити новий формат жіночого видання. І тоді доводилося їздити по Україні і займатися його промоушеном разом зі стилістами, дизайнерами, моделями.
Одного разу на святкуванні дня народження моєї дружини наш товариш, який забув принести подарунок, каже: «У мене є чудовий подарунок для тебе ― ідея. Досить нам гасати всім циганським табором по Україні. Зробімо краще Тиждень моди прет-а-порте, як у Парижі. Хай всі до нас приїжджають». Ми тоді десь нарили телефон Палати високої моди в Парижі і відправили туди факс. І нам таки відповіли ― цілий рулон паперу надіслали. Так виглядала інструкція на кількадесят аркушів, як робити Тиждень моди. Ми доклали максимум зусиль і все зробили. Тоді це був перший Тиждень моди прет-а-порте серед країн Східної Європи. Минуло вже 20 років. Українські дизайнери беруть участь у модних подіях по всьому світу, їхній одяг продається у десятках країн, до нас на модні події приїжджають з американського Vogue.