Ціни на яйця почали різко злітати

Дата публікації
Перегляди
2829
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Ціни на яйця почали різко злітати

Виробники вирішили підняти ціна на яйця, а от АМКУ з ними не згоден / Фото: УНІАН

За півтора місяці до Великодня виробники яєць почали підвищувати ціни, чим дуже зацікавився Антимонопольний комітет.

Не чекаючи Великодня, виробники підняли ціни на стратегічний святковий продукт – яйця, йдеться в сюжеті ТСН.

За останній тиждень куряче яйце в оптовій мережі здорожчало в середньому на 18%, у роздріб - на всі 40.

Попит на яйця у піст знижується. А от підприємства, які займаються виробництвом, не тільки не знижують ціни, а й навпаки – підвищують.

Скажімо, в Києві тиждень тому яйця коштували 8 -11 гривень за десяток, а стали 11-13. Загалом по країні ціни підскочили на 40%, констатують в Антимонопольному комітеті.

АМКУ порекомендував виробникам і продавцям яєць надати економічні обґрунтування на вартість продукту, а ще краще знизити ціни.

Виробники свої витрати наразі воліють не деталізувати. В усі торговельні мережі вони розіслали листи наступного змісту:

"У зв'язку із зростанням цін на закупівлю шроту, кукурудзи, комбікормів та вітамінів, які складають 70% вартості курячого яйця, а також у зв'язку із зростанням ціни на тару та упаковку продукції, ми змушені як виробники підняти ціни для всіх покупців".

Однак борці з монополією такі аргументи вважають надуманими.

"Вартість комбікормів суттєво не змінилася, інфляція складала менше відсотка, а дефіциту на ринку не було", - зазначили в АМКУ.

Якщо за 10 днів виробники і чиновники не порозуміються, Антимонопольний комітет розпочне розслідування. Триватиме воно місяців зо три. Тож до Великодня, коли яйце стає направду стратегічним продуктом, вони точно не впораються.

Виробники підняли ціни на стратегічний святковий продукт - яйця

Виробники підняли ціни на стратегічний святковий продукт - яйця
Наступна публікація