Зірка інтернету "Сердитий кіт" займеться рекламою кави
Головний слоган кампанії - "Це жахливо добре".

Незабаром у продаж надійде новий бренд кави - Grumppuccino, в рекламній кампанії якого кіт Соус Тардар візьме активну участь.
Повідомлення про новинку на ринку з'явилося на особистому сайті зірки інтернету "Сердитого кота".
Каву планують продавати онлайн-магазинах. Він буде в трьох видах - ванільний, мокко і чорний.
Господиня кота вже придумала слоган, який буде на пляшечці з фотографією Соус Тардара, - "Це жахливо добре".

Соус Тардар буде рекламувати каву
Зазначимо, що світову популярність Соус Тардар отримала після того, як її фото з'явились в інтернеті. Насправді "Сердитий кіт" є кішкою, яка має порушення в генетиці, що призвело до неправильного прикусу. Проте саме це і стало причиною величезної популярності. Відомо, що вона живе в Аризоні. Сторінка інтернет улюбленця на одному з відеоресурсів набрала понад 15 млн переглядів.
Її показали в кількох популярних телешоу, із нею фотографуються Lady Gaga і Кім Кардашьян. До тварини щодня приїздять фанати, але господарі дають тільки подивитися - торкатися заборонено. Бо Сердита кішка - це справжній капітал. Календарі й футболки з нею мають шалений попит, а скоро про неї вийде ціла книжка.