В Україні значно знизять "зарплатний податок"

Ставка єдиного соцвнеску має знизитись майже утричі.

Роботодавці менше витрачатимуть на податки

Роботодавці менше витрачатимуть на податки

Кабмін розробив законопроект, яким пропонується знизити ставку єдиного соціального внеску (ЄСВ) з 34,7-49,7 до 15% і розширити шкалу прогресивного податку на доходи фізичних осіб зі зниженням мінімальної ставки до 10% в лютому-березні, заявив перший віце-прем'єр Сергій Арбузов.

"З метою ліквідації умов для існування тіньового сектора економіки і перенесення податкового навантаження на більш платоспроможну категорію громадян планується зниження нарахувань на фонд оплати праці шляхом суттєвого зменшення ставки єдиного соцвнеску", - сказав він.

Наразі ставка ЄСВ, яку сплачує роботодавець, складає від 34,7% до 49,7% залежно від класу професійного ризику виробництва. Крім того, ще від 2,6% до 3,6% утримується безпосередньо із працівника.

За словами Арбузова, в якості джерел компенсації недонадходжень розглядається ревізія неефективних податкових пільг, здійснення більш щільного контролю за трансферним ціноутворенням.

"Посприяє "компенсації" і результат боротьби з тіньовим сектором економіки за допомогою впровадження спрощеної форми непрямого оподаткування", - додав чиновник.

Як повідомлялось, на сьогодні у Німеччині на зарплату тисне податок у 30%, а у Швеції, країні із одними із найвищих податків у світі, - 46%. Саме високі податки є однією з вагомих причин, яка заважає вітчизняним роботодавцям збільшувати населенню зарплати, заявила експерт аналітичного агентства Мамай-Інститут Марія Семікоз.

Коментарі
Сортувати:

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie