Користувачам електронної пошти будуть пояснювати, чому саме певні повідомлення були зараховані системою до небажаних.
Поштовий сервіс Gmail буде пояснювати користувачам причини, за якими той чи інший лист потрапив до папку "Спам". Про це повідомляється в офіційному блозі сервісу.
У тілі кожного з спам-повідомлень буде показуватися блок з поясненням, чому система визнала лист небажаним. Ці відомості, вважають у Google, будуть корисними для користувачів електронної пошти.
Причини, за якими листи потрапляють в категорію "Спам", також перераховані на окремій сторінці у довідці сервісу. Це може статися, якщо повідомлення було надіслано шахраями, які спробували вивідати у користувача його особисті дані (наприклад, паролі або номери кредитних карт) або підробили адреса відправника для введення одержувача листа в оману.
Крім того, система відправляє в папку "Спам" листи, схожі на підозрілі. До таких можна віднести повідомлення від адресатів, які раніше розсилали спам, або листи, які інші користувачі відносили до цієї категорії.
Поштовий сервіс Gmail був представлений першого квітня 2004 року. У січні 2012 року стало відомо, що активна аудиторія сервісу перевищила позначку в 350 мільйонів користувачів.