Всього під час рекламної кампанії в містах Польщі у лютому Nokia роздала 64 смартфона.
Виробник мобільних телефонів Nokia в рамках рекламної кампанії смартфона Nokia Lumia провів лотерею в польських кінотеатрах.
Як йдеться в промо-ролику на сторінці компанії в YouTube, в акції взяли участь 16 кінотеатрів у восьми містах Польщі.
За умовами лотереї, купони на телефони Nokia Lumia 800 розміщувалися під сидіннями в залах кінотеатрів. Перед фільмами на екранах показувався 15-секундний ролик, в якому глядачам пропонувалося заглянути під сидіння у пошуках захованого купона.
Те, як поляки шукали купони, Nokia зняла на відео і виклала на своєму каналі в YouTube.
Всього за допомогою рекламної кампанії Nokia роздала 64 смартфона. Акція проходила протягом лютого.