Українсько-польська клінінгова компанія "Імпел Гріффін", що працює в Києві, в 2008 році увійшла до числа мультисервісних підприємств. Тепер окрім клінінгу організація займається фасіліті-менеджментом, аутстаффінгом і постачанням витратних матеріалів.
Ринок мультисервісних послуг стає більш привабливим для українських клінінгових компаній. Тепер клієнти користуються послугами одного підприємства, а не декількох. Послуги клінінгу втратили статус самостійного напрямку. Кейтерінг, фасіліті-менеджмент, аутстаффінг і ремонтно-будівельні роботи затребувані серед українських замовників. Щоб обслуговувати інженерні системи або придбати витратні матеріали, не потрібно співпрацювати з декількома підприємствами: досить одного.
В "Імпел Гріффін" відзначають, що комплексний підхід дає змогу зекономити 20 % клієнтських коштів, виділених на обслуговування приміщення. "Імпел Гріффін" увійшла до числа топових українських клінінгових підприємств, що дозволяють відмовитися від співпраці зі сторонніми субпідрядниками. Співпраця з Novarka, British American Tobacco, Альфа-Банк, Danone, ПАТ "Київенерго" та іншими великими замовниками наочно демонструє переваги мультисервісних компаній.
Генеральний директор "Імпел Гріффін": "Протягом останніх 56 років на ринку управління нерухомістю в Україні спостерігається явна тенденція до відмови власників від непрофільних активів. Всі більша кількість будівель і об'єктів інфраструктури обслуговується мультисервісними компаніями з "ім'ям". Адже при роботі з великою компанією клієнт має право розраховувати не тільки на стабільність, комфорт і безпеку (зламався трактор — оперативно замінили на інший, не вийшов на роботу співробітник — оперативно надали заміну), але і на розширення спектру послуг і поліпшення їх якості (за рахунок впровадження інноваційних технологій, автоматизації бізнес-процесів і обслуговування, а також використання передових технологій і загальносвітового досвіду)".
Клієнти зацікавлені в економії коштів і часу. "Імпел Гріффін" повністю задовольняє їх потреби, гарантуючи при цьому виконання робіт у встановлені терміни. Крім того, цінова політика "Імпел Гріффін" максимально лояльна.
Сформовані за 20 років принципи "Імпел Гріффін" дозволяють клієнтам бути впевненими в якості послуг. Відмова від співпраці зі сторонніми підрядниками і власна матеріально-технічна база є надійними гарантіями. Реалізована власна система контролю якості.
В "Імпел Гріффін" переконані, що український ринок клінінгових послуг остаточно зробив вибір на користь великих підприємств, що забезпечують повноцінний догляд за комерційними та приватними приміщеннями. Замовники зацікавлені не стільки в прибиранні будівель, скільки в організації роботи з персоналом, обслуговуванні інженерних систем, постачанні витратних матеріалів та повноцінному фасіліті-менеджменті. "Імпел Гріффін" пропонує клієнтам не послуги, а спосіб вирішення проблем.