За 100 тисяч доларів для України розробили символи – Спритка та Гарнюню

Він - активний та сміливий, вона - красива та незалежна. Виконані у стилі японського аніме - із великими очима. Такими європейці і мають уявляти українців.

 Міністерство закордонних справ замовило приватній компанії стратегію поліпшення реноме України у Європі. Покращення іміджу країни за кордоном буде коштувати 100 тисяч доларів із державного бюджету.  У четвер, 24 березня, піарники нарешті показали, чим ми дивуватимемо світ.

У компанії визнали, що головні стереотипи про Україну, що склалися у світі, це - погана екологія, корупція та дешевий секс-туризм. Але про них мовчатимуть. Головна мета, зазначають піарники, не задовільнити якісь існуючі стереотипи, а знайти щось нове.

Зокрема, розроблено образи "Спритко" та "Гарнюня". Він - активний та сміливий, вона - красива та незалежна. Виконані у стилі японського аніме - із великими очима. Такими, вважають розробники, європейці і мають уявляти українців.

Проте, щоб європейці не подумали, ніби українці з мультиків, є інший варіант. Над логотипом «Україна» летить чоловік. Один - у діловому костюмі, інший - з вигляду турист. Підпис унизу переконує, що ми дуже швидкі.

У той же час піаритимуть Україну і справжні українці. Популярним співачкам запропонують виступити у незвичному образі. Вишуканою мовою вони розповідатимуть про різні аспекти потенціалу України - від економічного до туристичного.

Державну стратегію ТСН випробовує на відомому політтехнологу. Сергій Гайдай каже: втеча від негативних асоціацій про Україну - все одно що брехня. Вилізе боком.

"Фактор, за яким обирали – це красиві жінки. Для нормального європейського чоловіка це однозначно сексуальний об'єкт. Як би ставилася задача змінити імідж, я б вибра не вродливих, а тих жінок, які чогось досягли у чоловічій зоні", - зазначив політтехнолог.

У МЗС, натомість, стратегією залишилися задоволені. Її розробників залучили до співпраці поза  конкурсом, мовляв, ті запропонували найкращу ціну. Як говорять у міністерстві, у порівнянні з іміджевими бюджетами Катару чи Кувейту, це "крапля в морі".

Щоб втілити креативні задуми у життя,  МЗС знову шукатиме гроші тепер вже від приватних інвесторів.

Читайте також:

Інтим за 1500 доларів: Україна стала новою Меккою секс-туризму

Україна витратить 9 мільйонів гривень для самореклами за кордоном

Іноземні путівники застерігають туристів від подорожей Україною

Відео100 тисяч доларів за імідж України

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: