Українські багатії розмітають Porsche, як гарячі пиріжки. Для них це звичайна надійна машина.
Серед 28 країн Центральної та Східної Європи Україна опинилась у трійці лідерів за кількістю проданих у 2011 році автомобілів марки Porsche, а сам бренд для вітчизняних віпів став простою робочою конячкою.
"Від Польщі ми відстаємо буквально на декілька автомобілів. Наші продажі могли би бути і більшими, якби виробник зміг забезпечити на наш ринок більшу кількість квот, зокрема на найбільш затребувану модель Cayenne", - розповів бренд-директор Porsche Сергій Корольов, пише "Кореспондент".
Варто зазначити, що "Порш" встановив вже в Україні свій особистий рекорд. Так, якщо в 2008 році було продано 380 машин по 130 тис. доларів кожна, то у 2011 році показник виріс до 503 штук. Прогноз на поточний рік складає взагалі 700 автівок.
За словами Олексія Черняка-Самойленка, власника сайту "ТопЖир", що спеціалізується на "крутих" машинах, українці фактично перетворили Porsche на демократичну марку.
"Для багатих громадян Porsche Cayenne - це як Lanos", - сказав експерт.
Нагадаємо, нещодавно комуніст, борець з буржуазією Юрій Гайдаєв заявив, що його Porsche Cayenne не є розкішшю.
"Maybach - це розкіш. А Porsche Cayenne? Гарне питання! Ні. Це не розкіш. Це гарна машина, довговічна. Я не думаю, що Cayenne дизельний трилітровий, куплений у віці 1 року, якщо ви хочете говорити, це розкіш", - сказав він.