Facebook має внести зміни у свою рекламну політику протягом 90 днів.
Facebook має внести зміни у свою рекламну політику протягом 90 днів.
Facebook підписала угоду з владою штату Вашингтон, яка запроваджує зміни до рекламної платформи соцмережі, спрямованої на виключення реклами та оголошень з ознаками дискримінації.
Про це заявив генеральний прокурор штату Вашингтон Боб Фергюсон, - пише Reuters.
"Рекламна платформа Facebook дозволяла незаконну дискримінацію на основі расової приналежності, сексуальної орієнтації, інвалідності та релігії", - заявив генпрокурор штату.
Facebook має внести зміни у свою рекламну політику протягом 90 днів.
"Ми видалили тисячі категорій (реклами – ред.), пов'язаної з потенційно чутливими ознаками – расовими, етнічними, сексуальною орієнтацією та релігією", - додали в компанії.
Нагадаємо, що раніше власники компаній Facebook і Twitter оголосили про запуск спільного проекту Data Transfer Project з IT-компаніями Google і Microsoft. Метою проекту є контроль над даними користувачів, розміщених на сервісах.