Вчені виявили супернептун без хмар

В атмосфері планети відсутні хмари або вони досить рідкісні.

Астрономи виявили, що екзопланета WASP-127b, що належить до класу супернептунів, має атмосферу, яка майже повністю позбавлена хмар.

Про це пише phys.org.

Дані спектрографа показують, що в атмосфері планети відсутні хмари або вони досить рідкісні. Однак ці результати повинні будуть підтверджені подальшими дослідженнями.

Супернептун — клас екзопланет, які є проміжною ланкою між планетами типу Нептуна і Юпітера.

Науковці також припустили, що в газовій оболонці знаходяться оксиди титану і ванадію. Маса WASP-127b становить 0,18 маси Юпітера, однак її радіус перевищує цей показник у найбільшої планети Сонячної системи в 1,37 рази.

Екзопланета, таким чином, є найлегшим супернептуном з усіх відомих на даний момент. Період її обертання навколо яскравої батьківської зірки, віддаленої від Землі на 322 світлових року, становить 4,2 дня. Блиск зірки і її відносна близькість до Сонячної системи дозволили астрономам детально вивчити склад атмосфери WASP-127b.

Нагадаємо, що на орбіті ультрахолодної червоної карликової зірки TRAPPIST-1, розташованої за 40 світлових років від Землі, обертаються мінімум сім екзопланет, які схожі за розмірами на Землю.

Планети обертають навколо TRAPPIST-1 в так званій "зоні життя" - області, де достатньо світла і тепла для того, щоб вода перебувала в рідкому стані.

На думку вчених, на трьох з них потенційно може існувати життя і є вода.

У NASA додають, що не мають багато інформації про екзопланети, крім їх розмірів і відстані до зірки.

ВідеоУ Сонячній системі може існувати дев’ята планета