Виробництвом соціального серіалу займається студія Warner Bros. Вона визначає жанр кінострічки як "соціальний серіал".
11 жовтня на спеціально створеній сторінці у Facebook розпочнеться показ серіалу Aim High, в якому буде використана інформація з профілів користувачів цієї соціальної мережі.
Виробництвом соціального серіалу займається студія Warner Bros. Вона визначає жанр кінострічки як "соціальний серіал".
Як елементи Aim High використовуватиметься музика, фотографії і відео зі сторінки користувача.
Наприклад, головний герой проходить в школі повз плакат, на якому змальований кандидат у президенти класу. Замість фотографії кандидата глядачі побачать власне обличчя, взяте з картинки профілю.
Таким чином автори серіалу сподіваються привернути увагу молодіжної аудиторії. Вони чекають, що фільм у першу чергу буде цікавий дівчатам від 14 до 34 років. Серіал буде доступний лише глядачам зі США.
Як режисер виступить МакДжі (MCG), на рахунку якого серіал "Ангели Чарлі" і блокбастер "Термінатор: І прийде Рятівник".
Головну роль школяра, що працює таємним агентом, виконає актор Сутінків Джексон Ретбоун. За словами представників студії Warner Bros., вони мають намір створювати більше соціального і інтерактивного медіаконтенту.
Нагадаємо, що в кінці 2011 року відбудеться прем'єра експериментального документального фільму Twittamentary про повсякденне життя користувачів порталу мікроблогів Тwitter. Фільм зняли самі користувачі.
Читайте також:
Соцмережі захопили понад мільярд людей на планеті