У "Яндекс-Україна" відреагували на блокування сервісу

У компанії зазначили, що найбільше постраждають від цього рішення українські користувачі.

У "Яндекс-Україна" відреагували на блокування сервісу

© Reuters

У компанії "Яндекс-Україна" заявили, що вони надто великі і українські санкції на них не вплинуть.

Про це повідомили у прес-службі компанії.

"Яндекс розвиває свої сервіси для України з 2005 року. Більше 12 років ми робимо український пошук, карти українських міст, навігацію, освітні проекти та ще кілька десятків різних проектів. Весь цей час наша українська команда працює відповідно до законодавства України, вкладає всі свої сили у створення якісних продуктів. На жаль, рішення про санкції стосується не лише нас", – йдеться у повідомленні.

У прес-центрі також зазначили, що це санкції проти 11 мільйонів українських користувачів, "які щомісяця обирали наші сервіси, і проти тисяч українських організацій, які використовують наші технології та сервіси для розвитку своїх бізнесів".

"Бізнес групи компаній Яндекса, звичайно, дуже великий, і санкції на нього не вплинуть. Але ми вважаємо Україну важливою частиною нашої роботи і шкодуємо, що санкції зводять нанівець всі багаторічні зусилля нашої команди. Головний потерпілий від санкцій — це український користувач. Дуже шкода", – додали у компанії.

Нагадаємо, президент України Петро Порошенко своїм указом увів у дію рішення РНБО від 28 квітня 2017 року про запровадження санкцій щодо низки російських компаній. За рішенням на три роки мають заблокувати активи російських сайтів "ВКонтакте", "Одноклассники", "Мейл.ру" та "Яндекс" та заборонити інтернет-провайдерам надавати доступ до вказаних ресурсів. 

Пов’язані теми

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie