Перейти до змісту
В Одесі через погоду не зміг сісти Boeing 737-800  

В Одесі через погоду не зміг сісти Boeing 737-800  

Летовище міста накрив щільний туман.

Аеропорт Одеси через густий туман не зумів прийняти рейс із єгипетського курортного Шарм-еш-Шейха. Про це повідомляє Думская.

Борт авіакомпанії Azur Air зробив коло в зоні очікування, однак робити спробу посадки не став. Оскільки погода не покращилася і прогнози щодо цього не були обнадійливими, літак вирушив на запасний аеропорт – у київський "Бориспіль".

Борт не зміг сісти в Одесі через туман 15.01.2020

Переохолоджений туман при мінусовій температурі повітря є серйозною перешкодою для льотчиків, оскільки видимість в зоні посадки не перевищує 200 метрів, а вертикальна – не більше 60 метрів. Аби не ризикувати, пілоти Boeing 737-800 вирішили сідати в Києві.

Відео Рятувальники попереджають українців про погану видимість на дорогах через густий туман

Рятувальники закликають людей за таких погодних умов бути особливо обережними і зважати, що розклад руху транспорту може мінятись. Від щільного туману напередодні страждали пасажири літаків, що мали вилітати, зокрема, із Запоріжжя й Дніпра.  

Рятувальники попереджають українців про погану видимість на дорогах через густий туман

Нагадаємо, вранці 8 січня у столиці Ірану Тегерані розбився український пасажирський літак авіакомпанії МАУ, який виконував рейс "Тегеран-Київ". На борту перебували 167 пасажирів і 9 членів екіпажу, ніхто не вижив. Увесь екіпаж, а також два пасажири були громадянами України. Відомо, що на рейс зареєструвалося 169 пасажирів, втім, двоє людей так і не сіли на борт літака. Наступного дня до Ірану вирушив борт авіації ЗСУ із 45 фахівцями різних галузей, які були залучені до з’ясування обставин катастрофи літака авіакомпанії МАУ. На час встановлення обставин авікатастрофи всі українські авіакомпанії тимчасово припинять польоти у повітряному просторі Ірану та Іраку.

Від самого початку іранці заявили про те, що причиною авіакатастрофи стала технічна несправність літака. Однак вже увечері 9 січня одразу кілька провідних американських видань і телеканалів повідомили про те, що Boeing 737-800 "Міжнародних авіаліній України" був помилково збитий Іраном одразу після зльоту з аеропорту Тегерана. З'явилися фото уламків ракет, якими могли збити літак, а також відео моменту трагедії. Прем’єр-міністр Канади Джастін Трюдо та прем'єр-міністр Великої Британії Борис Джонсон із посиланням на дані  розвідок та союзників країн повідомили, що літак був збитий іранською ракетою земля-повітря. Президент США Дональд Трамп назвав катастофу літака "підозрілою". Глава Білого дому, вважає, що літак міг розбитися не через технічну несправність, а через те, що "хтось на тому боці міг припуститися помилки". На наступний день докази збиття ракетою знайшли і українські експерти, які працювали на місці події та врешті отримали доступ до передньої частини літака.

Уранці 11 січня Іран офіційно заявив, що ракета "земля-повітря" збила літак МАУ . В офіційній заяві йдеться про те, що трагедія сталася через "людський фактор". Літак помилково сприйняли за ворожий об'єкт після того, як він повернув у бік військового центру Корпусу вартових Ісламської революції. За кілька годин до катастрофи іранські військові обстріляли дві військові бази США на території Іраку.

Президент Ірану Хасан Роухані назвав трагедію "непрощенною помилкою" і заявив, що країна продовжить розслідування катастрофи українського літака. Своєю чергою лідер України Володимир Зеленський сказав, що Україна чекає від Ірану повного визнання провини у збитті літака МАУ, проведенні розслідування та поверненні тіл загиблих.

Усі головні тексти про те, що передувало авіакатастрофі, як усе сталося, що про це говорили в Ірані, Україна та західних країнах та чому сталася трагедія можна прочитати за посиланням

Залиште свій коментар

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин