McDonald's здійснив найбільшу покупку за 20 років задля онлайн-експансії

McDonald's здійснив найбільшу покупку за 20 років задля онлайн-експансії

Фото: pixabay.com

Світовий бренд швидкого харчування встановить технологію ізраїльської стартап-компанії Dynamic Yield, викупивши сам стартап.

Корпорація McDonald's оголосила про поглинання цього тижня ізраїльської стартап-компанії Dynamic Yield. Купівля стартапу обійдеться мережі ресторанів швидкого харчування в більш ніж 300 мільйонів доларів. Це найбільше придбання гіганта фастфуду за останні 20 років, спрямоване на технологізацію сервісу та виведення послуг McDonald's в онлайн, повідомляє CBSNews.

У планах мережі McDonald's, яка налічує майже 38 000 пунктів у більш ніж 100 країнах, встановити технологію Dynamic Yield у своїх торгових залах, а також в мобільному додатку. Компанія Dynamic Yield, заснована 2011 року, спеціалізується на програмному забезпеченні для персоналізації обслуговування і співпрацювала з відомими світовими брендами, включаючи Ikea, Urban Outfitters, AutoNation і American Greetings. Це дозволить мережі фастфуду оперативно змінювати інформацію на дошках меню на основі того, що замовив клієнт, а також особливостей місцевого клімату і геолокаціі загалом.

Сервіс онлайн-покупок McDonald's буде працювати схожим з іншими відомими торговими онлайн-сервісами чином. Про це розповів гендиректор мережі фастфудів Стів Істербрук, що керує ресторанами від 2015 року: для цього буде достатньо натиснути на вибраний товар в меню, і він переміститься в кошик покупця. Останній миттєво отримає інші актуальні схожі пропозиції щодо меню. "Клієнти з більшою ймовірністю побачать у пропозиціях McFlurries, якщо вони перебувають там, де спекотно, і каву, коли холодно", - сказав Істербрук.

Також очікується, що нове програмне забезпечення підвищить ефективність ресторану. У години пік воно буде відстежувати час обслуговування в окремих торгових точках і забезпечить безперебійну роботу приводу. Крім того, в широкому сенсі, воно буде збирати інформацію про своїх щоденних 68 мільйонів клієнтів у різних точках земної кулі. Так процес обслуговування в підсумку стане ще більш швидким і персоналізованим - вважають в компанії.

Раніше Істербрук ввів у залах McDonald's самообслуговування і дошки з цифровим меню, на що було витрачено 6 мільярдів доларів. У меню позначалися паркувальні місця для клієнтів, що замовляють їжу через мобільний додаток. McDonald's почав тестувати технологію в кількох американських містах 2018 року і планує розширити її використання для наскрізних меню в США цього року, а потім і на міжнародному рівні.

Повʼязані теми:

Наступна публікація