Вчені знайшли планету, де випаровується метал

6986
Viber
Вчені знайшли планету, де випаровується метал

Фото: NASA

Висока температура планети не тільки сприяє випаровуванню металів, але і перешкоджає їх конденсації.

Міжнародна група вчених виявила екзопланету з високим вмістом заліза в атмосфері. Газовий гігант KELT-9b через свою близькість до батьківської зірки має екстремально високу температуру, яка дозволяє випарувати метал.

Про це повідомляє видання Science Alert.

Відомо, що температура KELT-9b, яка віддалена від Землі на 620 світлових років, сягає 4300 градусів Цельсія (температура поверхні Сонця сягає близько 6000 градусів Цельсія). Планета робить оберт навколо батьківської зірки HD 195689 менше ніж за 36 годин, що зумовлено невеликою відстанню між двома об'єктами. Відомо, що атмосфера KELT-9b складається, в основному, з водню.

За словами астрономів, висока температура планети не тільки сприяє випаровуванню металів, але і перешкоджає їх конденсації. Тобто KELT-9b не має металевих хмар, але атмосфера заповнена парами з іонів та нейтральних атомів заліза і титану.

НАСА запустило космічний телескоп для пошуку екзопланет

Нагадаємо, що на орбіті ультрахолодної червоної карликової зірки TRAPPIST-1, розташованої за 40 світлових років від Землі, обертаються мінімум сім екзопланет, які схожі за розмірами на Землю.

Планети обертають навколо TRAPPIST-1 в так званій "зоні життя" - області, де достатньо світла і тепла для того, щоб вода перебувала в рідкому стані.

На думку вчених, на трьох з них потенційно може існувати життя і є вода.

У NASA додають, що не мають багато інформації про екзопланети, крім їх розмірів і відстані до зірки.