Розміщені в столиці білборди у стилі передвиборної кампанії Тимошенко виявилися комерційною рекламою.
Розміщення білбордів "Вона вільна" замовила одна з комерційних фірм, заявив голова Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко.
"Це тізер комерційної реклами, після якого послідує основний рекламний сюжет. Це точно не політика", - повідомив він, додавши, що не може розголошувати назву компанії та напрямок її бізнесу.
Біденко зауважив, що, на його думку, компанія від початку розраховувала на резонанс для розкрутки своєї продукції.
Як відомо, у понеділок, 2 квітня у Києві з'явилися білборди "Вона вільна", виконані у стилі передвиборної кампанії Юлії Тимошенко "Вона працює".
Невдовзі у партії "Батьківщина" заявили, що не мають ніякого відношення до білбордів.
Нардеп від Партії регіонів Михайло Чечетов з приводу появи білбордів заявив, що не варто розміщати політичну рекламу опозиції, бо регіонали все одно виграють вибори, навіть "на одній нозі".