У партії "Батьківщина" вважають це спробою якоїсь торгової марки під бренд політсили розкручувати свій товарний знак.
У партії "Батьківщина" не мають ніякого відношення до білбордів з написом "Вона Вільна", виконаним у стилі передвиборчої кампанії Юлії Тимошенко 2009 року, які з'явилися 2 квітня в центрі Києва.
"Я думаю, що це комерційний проект, якась торгова марка хоче під бренд "Батьківщини" розкручувати свій товарний знак. У нас була спроба розмістити білборди, які стосуються Юлії Тимошенко, на Хрещатику на сіті-лайтах. Це після рішення апеляційного суду ми намагалися розвісити рекламу з гаслом "невинна". Так вони проіснували рівно 3 години. Спочатку відрізали світло, потім прийшли працівники та їх відключили", - заявив глава Київської міської парторганізації "Батьківщини" Юрій Одарченко, пише "Дело".
Він також зазначив, що зараз розмістити будь-яку інформацію, яка стосується Тимошенко і партії "Батьківщина", у вигляді зовнішньої реклами "просто неможливо".
У рекламному агентстві, на балансі якого перебувають білборди, на яких розмістили рекламу, відмовилися називати ім'я замовника реклами, пославшись на факт комерційної таємниці.