Amazon випередив Applе та Google і став найдорожчим брендом у світі

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Вартість Amazon зросла в півтора раза.

Американська компанія Amazon стала найдорожчим брендом у світі. Порівняно з 2018 роком, її вартість зросла на 52% і сягнула цьогоріч 315,5 мільярда доларів США.

Про це зазначається у рейтингу BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, опублікованому у вівторок, 11 червня, передає Deutsche Welle .

Друге місце у рейтингу посіла компанія Applе, яка коштує тепер 309,5 мільярда доларів. На третьому місці компанія Google, яку оцінили у 309 мільярдів доларів.

Також у десятці найдорожчих брендів значаться Microsoft (251,2 мільярда доларів), Visa (177,9 мільярда доларів), Facebook (159 мільярдів доларів), Alibaba (131,2 мільярда доларів) та McDonald’s (130,4 мільярда доларів).

Минулого року цей рейтинг очолювала компанія Applе, на другому місці був Google, а Amazon - на третьому місці.

Щорічно від 2006 року агентство Kantar Millward Brown складає рейтинг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands на замовлення рекламної компанії WPP. Під час його складання враховуються фінансові показники і відгуки споживачів.

Раніше Forbes опублікував рейтинг найбагатших людей світу. Які місця посіли українські багатії, читайте за цим посиланням.

Вибір редакції