Renault Duster в Україні: глобальне перетворення в рамках бюджету

Renault Duster в Україні: глобальне перетворення в рамках бюджету

Фото: Фото Єршової Олександри

В Україні надійшло в продаж нове покоління кросовера, який завоював серця багатьох українців. Він знову готовий підкорювати міста і дороги з важкою долею.

Не дивно, що зовні Duster практично не змінився. Але це тільки на перший погляд. Перекроїли все, включаючи стійки і логотип. Підвіконна стійка тепер занижена, а зона скління трохи збільшена, за рахунок зрушеної на 100 мм передньої стійки. Капот став більш рельєфним, оптика подовжилася і знайшла діодні нитки габаритів, а решітка радіатора прикрашений хромованими смугами з претензією на дизайн. Деякі пластикові вставки є певним стилістичним шиком від шеф-дизайнера Renault Лоуренса ван ден Акера і не несуть жодної практичної частини. А ось захисні елементи на бамперах залишилися на тому ж місці. Функціональність насамперед.

 

В основу нового покоління лягла оновлена платформа B0, зберігши колишню конфігурацію підвіски і силовий каркас. Підвищилася жорсткість на кручення, що з особливим гідністю кросовер демонструє на рампі з 30-градусним нахилом, а в плюс йому йдуть зберігся кліренс в 210 мм і кути з'їзду в 30 градусів. Так що глобальне бездоріжжя українських просторів він здатний підкорювати не гірше трактора. Тим більше, що прохідність ще й покращилася завдяки новій розбивці трансмісійного ряду МКП, що додало довге тягове зусилля першій передачі.

 

Модельна лінійка двигунів буде все так само широка, як позашляхові здібності. На будь-який смак, як кажуть. Так з бензинових версій присутні турбірована "четвірка" 1.2 TCe (125 л. с.), і атмосферник 1.6 SCe (115 л. с.), саме на нього є версії з ГБО, але поки не у нас. Дизельний ряд включає 1.5 dCi з новою системою мочевинной нейтралізації SCR і в декількох варіантах потужності (90 і 110 л. с.). Для старту в Україні Renault Duster поки доступний тільки з силовими агрегатами 1.6 SCe і 1.5 dCi. Перший працює з 6-ступінчастою "механікою", а от для другого можна вибрати «робот» EDC з двома зчепленнями.

Значні зміни торкнулися і інтер'єр. За словами представників компанії, тут застосували більш якісний пластик і нову оббивку. Відчуття, що нарешті-то в салон запустили не стажистів, а досвідчених дизайнерів. Преображення на обличчя: свіжі фактури, кольору і деталізація, незначна гра глянсових і матових поверхонь. Різниця в пластиці вже не так кидається в очі, деталі підігнані, а на дотик всі матеріали стали приємніше. Але ось шумоізоляції хотілося б і більше. Незважаючи на її доопрацювання, вітер все ще гуде в дзеркалах, від дороги занадто багато шуму, як і зовнішніх звуків, а аудіосистема не заглушає практично нічого.

Крісла тепер більш щільні з бічними підтримками навіть на задньому ряду, що явно підвищує комфорт в далеких поїздках. В якості опції можна ще підвищити статус, замовивши двузонний клімат-контроль з екранчиком всередині "крутилки" повідомляє температуру. Водій тепер може сідати зручніше завдяки регулюванню керма за вильотом та крісла - по висоті. А ось багажне відділення втратило 30 літрів (445 л у 2WD і 376 л 4WD), хоча місця заднім пасажирам не додали. Всі збереглася на колишньому рівні. З'явилися лише шухлядки під переднім кріслом пасажира та інші ніші, обсяг яких у сумі становить 29 літрів.

Але найголовніше - в новому поколінні Duster отримав просто приголомшливий опціонал. Ну і нехай, що кнопка запуску двигуна розташовується по сусідству з доісторичної мультимедійною системою з посереднім зображенням, сенс в тому, що вона тут є. Причому екран сенсорний і перемикання між режимами здійснюється клавішами. Є відображення режиму "4x4" з віртуальними кренометром і компасом, дозволяє визначати своє положення на бездоріжжі, а також в наявності мультимедійна система MediaNav Evolution, яка після доопрацювання підказує схему економічного водіння. Крутилка управлінням повним приводом тепер перекочувала до важеля коробки передач.

Розсип систем допомоги не може не радувати: у наявності моніторинг сліпих зон, автоматичне перемикання світла фар, система допомоги при спуску, система стеження за сліпими зонами, система старт-стоп, і чотири камери кругового огляду, які передають зображення на монітор. Дуже зручно при проходженні складних перешкод на бездоріжжі, але особливо для парковок у вузьких просторах, при наявності брівок, труб і інших елементів.

 

Але найголовніша перевага в тому, що в новому поколінні Renault Duster зберіг свою цінову категорію. До цих пір на ринку немає європейського аналога, здатного конкурувати з французом з Румунії за ціною. Базова версія з атмосферником і механічною коробкою в комплектації Life обійдеться в 424 810 грн. При бажанні можна вибрати топову комплектацію Zen, включити всі можливі опції і отримає на виході суму близько 648 000 грн.

 

Повʼязані теми:

Наступна публікація