Apple стала найдорожчим брендом у світі, обійшовши Google і Amazon

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

У першій десятці рейтингу опинилися також Samsung, Facebook й автомобільний концерн Mercedes-Benz.

Американська компанія з виробництва комп'ютерної техніки і програмного забезпечення Apple посіла перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу за підсумками 2018 року. 

Про це свідчать дані звіту консалтингової агенції Interbrand, яке проводить щорічне дослідження "Найкращі глобальні бренди", передає УНІАН.

Як зазначається, протягом шести років Apple і Google посідають верхні позиції рейтингу.

Поточного року вартість бренду Apple зросла на 16% - до 214,5 млрд дол, а вартість бренду Google - на 10%, до 155,5 млрд дол.

Третю позицію посіла компанія Amazon, вартість бренду якої зросла на рекордні 56% - до 100,8 млрд дол.

Наступними в рейтингу опинилися компанія Microsoft з вартістю бренду 92,7 млрд дол, Coca-Cola - 66,3 млрд дол, Samsung - 59,9 млрд дол, Toyota - 53,4 млрд дол, Mercedes-Benz – 48,6 млрд дол, Facebook - 45,2 млрд дол, McDonald's - 43,4 млрд дол.

До п'ятірки брендів, які зростають найбільшими темпами, крім Amazon, увійшли також компанії Netflix (45%) і Gucci (30%).

Сукупна вартість компаній у топ-100 перевищує поріг у 2 трлн дол, що на 7,7% більше, ніж 2017 року.
 

Залиште свій коментар

Вибір редакції