Найдорожчі національні бренди. Інфографіка

Консалтингова компанія Brand Finance склала рейтинг національних брендів. 

Рейтинг очолили США

Рейтинг очолили США / © brandfinance.com

Рейтинг найдорожчих національних брендів світу у 2015 вкотре очолили Сполучені Штати Америки, випередивши Китай із кількамільярдним відривом.

Крім того, бренд країни демонструє позитивну динаміку (2%), на відміну від найближчих конкурентів – Китаю та Німеччини, чий показник впав на 1% та 4% відповідно.

Таких висновків дійшла британська консалтингова компанія Brand Finance, яка щороку складає рейтинг національних брендів, враховуючи їхню вартість, динаміку розвитку та рівень інвестування.

Окрім трійки лідерів, у десятці найдорожчих опинилися національні бренди Великобританії, Японії, Франції, Індії, Канади, Італії та Австралії.

"Проривом року" у 2015 стали, головним чином, африканські країни – Камерун, Танзанія, Кенія та Замбія. Проте найбільше зростання вартості та розвитку національного бренду продемонстрував Іран, вартість якого зросла на 59% - зі 100 мільярдів до 159 мільярдів доларів.

Національний бренд України у рейтингу пасе задніх.

Цього року Україна зайняла 68 позицію у списку, проте стала першою у п'ятірці країн із найгіршою динамікою розвитку національного бренду, оскільки його вартість впала на 45% - з 80 мільярдів доларів до 44 мільярдів.

Сусідами у списку найгірших, разом з Україною, опинилися - Перу (падіння вартості на 33%), Росія (падіння  на 31%), Гондурас (падіння на 26%) та Аргентина (падіння на 22%).  

Зауважимо, що цьогорічні лідери з вартості бренду та з рівня інвестування у бренд вагомо відрізняються.

Найбільшими інвестиціями у розвиток національного бренду можуть похизуватися Сінгапур, Швейцарія, Гонконг, Об'єднані Арабські Емірати та Катар, фінансування яких вимірюється сотнями мільярдів доларів. 

Нагадаємо, що раніше агентство Interbrand оприлюднило рейтинг найдорожчих брендів світу.

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie