Порошенко затвердив Держбюджет
Набуде чинності закон 1 січня 2018 року.
Петро Порошенко / © Сайт президента України
Президент України Петро Порошенко підписав закон про Державний бюджет, який Верховна Рада ухвалила 7 грудня.
Про це повідомляє прес-служба глави держави.
У документі доходи на 2018 рік визначені у сумі 917,9 млрд грн, а видатки - на рівні 991,7 млрд грн.
Граничний обсяг дефіциту держбюджету пропонується передбачити у розмірі 80,6 млрд грн або 2,4% ВВП. Граничний обсяг держборгу встановлено у розмірі 1999,3 млрд грн, що складатиме 60% ВВП. Тим часом планові обсяги держгарантій визначені на рівні 24 млрд грн.
Надходження від приватизації прогнозується у обсязі 21,3 млрд грн.
"Розмір прожиткового мінімуму зросте на 9% та мінімальної заробітної плати - на 16,3%. Видатки на допомогу сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам, тимчасової допомоги дітям та допомоги на догляд за інвалідом І чи II групи передбачено у сумі 59,9 млрд грн. На надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг передбачено 71 млрд. гривень. Обсяг освітньої субвенції врахований у сумі 61,7 млрд грн, медичної субвенції - 57,4 млрд грн", - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, законопроект ще 15 вересня Кабмін подав до парламенту. Останні три місяці його допрацьовували. На початку грудня уряд вніс до Ради остаточний варіант.
У Кабміні обіцяють, що закладені в держбюджеті показники забезпечать зростання ВВП на 3%, інфляція становитиме 9%, безробіття скоротиться до 9,1%, а реальна зарплата зросте на 9,6%.
ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ДЕРЖБЮДЖЕТУ-2018:
Доходи держбюджету – 913 млрд 613 млн 702,5 тис. грн.
Видатки – 988 млрд 634 млн 334,5 тис. грн.
Повернення кредитів до держбюджету – 7 млрд 332 млн 772,3 тис. грн.
Надання кредитів з держбюджету – 14 млрд 161 млн 520,3 тис. грн.
Граничний обсяг дефіциту держбюджету – 81 млрд 849 млн 380 тис. грн.
Граничний обсяг державного боргу на 31 грудня 2018 року – 1 трлн 999 млрд 347 млн 176,8 тис. грн, граничний обсяг гарантованого державою боргу – 747 млрд 551 млн 11,7 тис. грн.
Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць: від 1 січня – 1700 грн, від 1 липня – 1777 грн, від 1 грудня – 1853 грн. Для дітей віком до 6 років: від 1 січня – 1492 грн, від 1 липня – 1559 грн, від 1 грудня – 1626 грн. Для дітей віком від 6 до 18 років: від 1 січня – 1860 грн, від 1 липня – 1944 грн, від 1 грудня – 2027 грн. Для працездатних осіб: від 1 січня – 1762 грн, від 1 липня – 1841 грн, від 1 грудня – 1921 грн. Для осіб, які втратили працездатність: від 1 січня – 1373 грн, від 1 липня – 1435 грн, від 1 грудня – 1497 грн.
Мінімальна зарплата від 1 січня: у місячному розмірі – 3723 грн; у погодинному розмірі – 22,41 грн.
Нацбанк повинен перерахувати до держбюджету 49 млрд 549 млн грн свого прибутку.
Технічний курс долара, який заклали в держбюджет, - 29,3 грн.