В Україні у 2022 році інтернет-телебачення обжене "кабель" - гендиректор "1+1 media"
Через коронавірус ринок цього року не добрав 1 млн абонентів, що у перспективі зменшить доходи операторів.

Ринок українських операторів платного телебачення та їхні доходи суттєво зростуть 2022 року, через коронавірус прогноз змістився на рік.
Про це 2 вересня на пресбранчі "1+1 media distribution" розповів генеральний директор групи "1+1 media" Ярослав Пахольчук.
"Моя "блакитна" ціль була, щоб ринок зріс до 9 мільярдів гривень. Фактично на рік зміщується цей тренд. У 21-му році ця цифра є непідйомною, але у 22-му - це якраз той показник, на який повинні вийти оператори. Якщо порівнювати ці цифри, ще три роки тому ринок операторів був 2,5 мільярда. Сьогодні ця цифра вже на рівні 6 мільярдів. Це дійсно велике зростання ринку і фактично формування нового ринку, який є масивним і є помітним", - зазначив Пахольчук.
Він також додав, що у 2022 році ОТТ (ред. - Over the Top - метод надання відеопослуг через Інтернет) обжене "кабель" за кількістю абонентів. Якщо у 2019 році у "кабелі" було 3,6 млн абонентів і 0,9 млн абонентів в ОТТ, то 2022 року ці цифри будуть 2,3 і 2,5 млн відповідно.
Нагадаємо, група "1+1 media" закодувала свої телеканали на супутнику від 28 січня 2020 року. Так, телевізійні сигнали каналів 1+1, 2+2, ТЕТ, ПЛЮСПЛЮС та Бігуді було закодовано системою умовного доступу "Verimatrix". Це означає, що переглядати їх на супутнику можливо винятково через офіційних супутникових операторів на платній основі, або ж обравши інший легальний спосіб трансляцїї: кабельне, цифрове (Т2) або інтернет-телебачення.