"ВКонтакте" вводить новий принцип стимулювання аудиторії, заохочуючи користуватися продуктами своїх рекламодавців.
Соціальна мережа "ВКонтакте" запускає новий вид реклами (оффери), який дозволить користувачам отримувати віртуальну валюту ресурсу за активність у кампаніях рекламодавців".
Про дані нововведення повідомив замгенерального директора "ВКонтакте" Ілля Перекопський.
Рекламодавці самостійно обиратимуть, за що нараховувати віртуальну валюту. У якості прикладу наводяться такі активності, як реєстрація на промо-стайті, проходження тестів, завантаження та установка демо-версії продукту.
Читайте: Adobe поставила хрест на Flash Player для мобільних пристроїв
"Оффери для нас – додатковий спосіб залучення цікавої для рекламодавців аудиторії. Суттєву частину користувачів ігрових додатків ВКонтакте складають офісні працівники – тобто, платоспроможна аудиторія", – відзначив Перекопський.
Нову систему вже протестували компанії МегаФон, Duracel та Groupon. За словами керівництва соцмережі, адміністрація вжила заходів проти "накруток" з боку користувачів – участь у кампаніях рекламодавців буде прив'язана до IP-адреси.
"ВКонтакте" перетвориться на "наворочений" LiveJournal
Користувачі "ВКонтакте" більше не зможуть приховувати всіх друзів
Соціальна мережа "ВКонтакте" запустила сервіс для обміну документами