"ВКонтакте" почне платити своїм користувачам

"ВКонтакте" почне платити своїм користувачам

"ВКонтакте" почне платити своїм користувачам

"ВКонтакте" вводить новий принцип стимулювання аудиторії, заохочуючи користуватися продуктами своїх рекламодавців.

Соціальна мережа "ВКонтакте" запускає новий вид реклами (оффери), який дозволить користувачам отримувати віртуальну валюту ресурсу за активність у кампаніях рекламодавців".

Про дані нововведення повідомив замгенерального директора "ВКонтакте" Ілля Перекопський.

Рекламодавці самостійно обиратимуть, за що нараховувати віртуальну валюту. У якості прикладу наводяться такі активності, як реєстрація на промо-стайті, проходження тестів, завантаження та установка демо-версії продукту.

Читайте: Adobe поставила хрест на Flash Player для мобільних пристроїв

"Оффери для нас – додатковий спосіб залучення цікавої для рекламодавців аудиторії. Суттєву частину користувачів ігрових додатків ВКонтакте складають офісні працівники – тобто, платоспроможна аудиторія", – відзначив Перекопський.

Нову систему вже протестували компанії МегаФон, Duracel та Groupon. За словами керівництва соцмережі, адміністрація вжила заходів проти "накруток" з боку користувачів – участь у кампаніях рекламодавців буде прив'язана до IP-адреси.

Читайте також:

"ВКонтакте" перетвориться на "наворочений" LiveJournal

Користувачі "ВКонтакте" більше не зможуть приховувати всіх друзів

Соціальна мережа "ВКонтакте" запустила сервіс для обміну документами

Сайт "Вконтакте" визнали порнографією

Повʼязані теми:

Наступна публікація