Французьким працівникам радіо та ТБ заборонили говорити слова "Twitter" і "Facebook", оскільки побачили у цьому приховану рекламу соціальних мереж.
Вища рада телерадіомовлення Франції заборонила працівникам радіо і ТБ вимовляти в ефірі назви соціальних мереж Twitter і Facebook.
Це розпорядження залишилося практично непоміченим французькими ЗМІ, проте викликало бурхливу реакцію в англомовній блогосфері.
Вища рада телерадіомовлення визнала, що згадка соціальних мереж в ефірі є "прихованою рекламою ". Між тим, з 1992 року будь-яка прихована реклама заборонена у Франції законом.
За словами експертів, останнім часом теле-і радіоведучі постійно посилалися на те, що якась компанія, громадський діяч чи політик "вже прокоментували цю новину у своєму блозі", а також закликали слухачів і глядачів дізнатися більше про ту чи іншу подію, додавши необхідну сторінку на Twitter або Facebook до числа своїх "френдів".
Відтепер телеведучим доведеться обмежуватися згадкою про соціальні мережі без зазначення того, про яку з них йдеться. Виняток може бути зроблено лише в тому випадку, якщо сама соціальна мережа стане "об'єктом" новини.
Засновник Facebook власноруч вбиває тварин, а потім їх їсть
Facebook буде боротися з дитячою порнографією за допомогою технології Microsoft
Facebook зловили на чорному піарі: блогерам платили за критику Google