У ролику білка, яка, судячи з вигляду давно зловживає алкоголем, сиплим голосом описує симптоми алкогольного психозу у формі розповіді про свого "товариша по чарці".
У рамках боротьби з алкоголізмом у Росії Мінздрав РФ замовило соціальну рекламу, головним героєм якої є білочка, що символізує білу гарячку. Ролик з рекламою під назвою "Адська бєлочка" з'явився на відеохостингу Youtube.
У ролику білка, яка, судячи з вигляду давно зловживає алкоголем, сиплим голосом описує симптоми алкогольного психозу у формі розповіді про свого "товариша по чарці".
Особливе схвалення в блогерів викликав введений білкою термін "кудяплікі".
Співробітник прес-служби Міністерства охорони здоров'я Олександр Власов підтвердив, що замовником реклами є міністерство. Як повідомляється, створення подібної соціальної реклами стало черговою мірою МОЗ по боротьбі з алкоголізмом у РФ, про необхідність якої давно ведуть мову чиновники різного рівня, в тому числі президент країни Дмитро Медведєв і прем'єр-міністр Володимир Путін.
За офіційною статистикою, середній росіянин щорічно споживає 15 літрів алкоголю в перерахунку на чистий спирт. У наркологічних установах країни в 2009 році проходили лікування 3,25 мільйона хворих, з яких 82 відсотки – алкоголіки.
У рамках боротьби з надмірним споживанням алкоголю у Росії в останній роки були зроблені такі ініціативи, як введення мінімальної ціни на міцні напої, заборона на продаж спиртного ночами та відкриття "гарячої лінії" з питань, пов'язаних з вживанням алкоголю.
Проблема надмірного вживання алкоголю гостро стоїть і в Україні. Зокрема, важко ситуація склалася з підлітковим алкоголізмом. Нагадаємо, нещодавно президент Віктор Янукович наголосив, що українські діти і молодь вживають найбільше у світі алкоголю.
Читайте також:
Учені знайшли ген, який викликає відразу до алкоголю
Французькі підлітки ллють алкоголь в очі, щоб швидше сп'яніти