Volvo представила новий спрощений логотип

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Volvo представила новий спрощений логотип

Associated Press

Від 2023 року його можуть почати встановлювати на авто марки.

Компанія Volvo оновила свій логотип Iron Mark, зробивши його більш спрощену версію.

Про це повідомляє Carscoops.

Лого отримало простий 2D-дизайн, виконаний чорним кольором. Він вийшов більш мінімалістичним, ніж 3D-дизайн попередньої версії, яка навіть на фотографіях була схожа на фізичний значок.

Volvo

Volvo підтвердила, що оновила Iron Mark, але не повідомила, коли почне його використовувати на своїх моделях.

У ЗМІ стверджують, що компанія могла би продовжувати використовувати свій поточний значок до 2022 року, а на новий дизайн перейде з 2023-го.

Шведська компанія використовує свій логотип з 1930 року, але з того часу він зазнав низку змін. Три найбільш відомі лого – це Iron Mark, що використовуються з 2000 року. Усі вони з 3D-ефектом та синім написом Volvo.

Associated Press

Раніше повідомлялося, що Volvo відмовився від натуральної шкіри в усіх нових електромобілях.

Наступна публікація