Україна представила власний експортний бренд

Україна представила власний експортний бренд

Експортний бренд України / Фото: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

У світі його побачать вже на міжнародній виставці у листопаді.

Міністерство економічного розвитку і торгівлі представило Експортний бренд України.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби відомства. 

Над створенням бренду працювали експерти Офісу з просування експорту за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках ініціативи ЄС EU4Business.

Експортний бренд України

"Експортний бренд допоможе покупцям по всьому світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об'єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику. Звісно, так буде створений додатковий  візуальний зв'язок між різними галузями та секторами", - сказав міністр економіки Степан Кубів. 

Бренд забезпечить єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних виставках, сприятиме комунікації основних повідомлень бренду та якісних характеристик товарів, інформуватиме про переваги галузей України, спрямованих на експорт. 

Експортний бренд України

Зазначається, що Експортний бренд України споріднений із загальнонаціональним брендом країни Ukraine Now. Це відповідає політиці держави створювати стійкий емоційний та візуальний зв'язок між різними галузями та секторами. 

Вперше новий експортний бренд представлять на виставці China International Import EXPO 2018 у листопаді цього року. Україна виступить з пропозиціями у харчовій промисловості, інформаційно-комунікаційних технологіях, машинобудуванні, аерокосмічній та авіаційній галузях, а також у секторі туризму. 

Нагадаємо, на популяризацію України у світі за підсумками 2018 року буде витрачено близько 35 мільйонів гривень. 

В Україні з'явився єдиний масштабний бренд країни

В Україні з'явився єдиний масштабний бренд країни

 

Повʼязані теми:

Наступна публікація