© УНІАН
Від 1 грудня в Україні разом зі зростанням прожиткового мінімуму, що передбачено держбюджетом, автоматично підвищили максимальну суму, яку може отримувати безробітний.
Раніше максимальна сума становила 6736 грн. Відтепер – на 312 грн більше, 7048 грн. Про це повідомляє Державна служба зайнятості.
Нагадаємо, прожитковий мінімум для працездатних осіб підвищили від 1684 грн до 1762 грн на місяць . Також автоматично підвищили й інші соціальні виплати від держави.
Що цікавого
Дата публікації
10:05, 08.10.26
Кількість переглядів
404
Автор публікації
Софія Бригадир
Дата публікації
09:00, 08.10.26
Кількість переглядів
1631
Автор публікації
Тетяна Мележик
Дата публікації
08:00, 08.10.26
Кількість переглядів
500
Автор публікації
Тетяна Мележик
Дата публікації
08:00, 08.10.26
Кількість переглядів
668
Автор публікації
Віра Хмельницька
Дата публікації
07:36, 08.10.26
Кількість переглядів
806
Автор публікації
Тетяна Мележик
Дата публікації
01:30, 08.10.26
Кількість переглядів
1479
Автор публікації
Олена Кузьмич
Дата публікації
21:31, 07.10.26
Кількість переглядів
986
Автор публікації
Дарʼя Любарська
Дата публікації
18:31, 07.10.26
Кількість переглядів
10k
Автор публікації
Ганна Носова