В Україні зріс прожитковий мінімум й автоматично підвищили соціальні виплати
Прожитковий мінімум зріс на 61-83 гривні залежно від категорій громадян.
© УНІАН
Відсьогодні, 1 грудня, в Україні планово зріс на 76 грн показник прожиткового мінімуму – до 1,7 тис. грн на одну особу на місяць.
Це передбачено законом "Про державний бюджет України на 2018 рік".
Саме до прожиткового мінімуму прив'язані всі соціальні виплати в Україні, і вони теж відповідно підвищаться. Отже, зросте розмір допомоги для дітей, трохи більше отримуватимуть одинокі матері, малозабезпечені родини, а також люди з інвалідністю.
Прожитковий мінімум у 2017 році
| Категорія | Від 01.05.2017 | Від 01.12.2017 | Різниця |
| На одну особу | 1624 грн | 1700 грн | Плюс 76 грн |
| Працездатні особи | 1684 грн | 1762 грн | Плюс 78 грн |
| Непрацездатні особи | 1312 грн | 1373 грн | Плюс 61 грн |
| Діти до 6 років | 1426 грн | 1492 грн | Плюс 66 грн |
| Діти 6-18 років | 1777 грн | 1860 грн | Плюс 83 грн |
Завдяки зростанню прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, автоматично підвищаться соціальні виплати.
Нові розміри державної соціальної допомоги від 1 грудня:
- для осіб з інвалідністю з дитинства I групи підгрупи А - 2876,4 грн, підгрупи Б - 2178 грн; II та III груп - 1452 грн;
- для осіб з інвалідністю з дитинства II та III груп з надбавкою на догляд -1452 грн;
- для дітей з інвалідністю без надбавки на догляд - 1452 грн;
- для дітей з інвалідністю підгрупи А до 6 років з надбавкою на догляд - 2508,4 грн;
- для дітей з інвалідністю до 6 років з надбавкою на догляд - 1762,4 грн;
- для дітей з інвалідністю підгрупи А від 6 до 18 років з надбавкою на догляд - 2876,4 грн;
- для дітей з інвалідністю від 6 до 18 років з надбавкою на догляд - 1946,4 грн;
- для дітей з інвалідністю, захворювання яких пов'язане із Чорнобильською катастрофою, до 18 років - 1524,6 грн;
- для дітей з інвалідністю підгрупи А, захворювання яких пов'язане із Чорнобильською катастрофою, до 6 років з надбавкою на догляд - 3016,6 грн;
- для дітей з інвалідністю, захворювання яких пов'язане із Чорнобильською катастрофою, до 6 років з надбавкою на догляд - 2270,6 грн;
- для дітей з інвалідністю підгрупи А, захворювання яких пов'язане із Чорнобильською катастрофою, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд - 3384,6 грн;
- для дітей з інвалідністю, захворювання яких пов'язане із Чорнобильською катастрофою, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд - 2454,6 грн.
Також зросте мінімальний обсяг допомоги під час вагітності та пологів - до 440,5 грн на місяць. Цей показник розраховують як 100% середньомісячного доходу жінки, але він повинен бути не меншим за 25% від обсягу прожиткового мінімуму для працездатної особи.
Нагадаємо, від 1 грудня пільговики мають право їздити безкоштовно в столичному метро лише з "Карткою киянина".