Скалічені любов'ю

Скалічені любов'ю

У дитини прекрасним має бути все: і взуття, і іграшки, і парфуми, – вважає Олена Концевич.

Ви вже купили своїй дитині взуття на підборах? А от Вікторія Бекхем та Кім Кардашіян купили, і їхні кількарічні доньки ходять на цих підборах, ламаючи свої юні ноги. Але що кому до цього, коли збережено обов'язковий гламурний лук і, що важливіше, реалізовано дитячу мрію виглядати "як мама"?..

Як часто ви купуєте дитині чіпси та бургери з "Макдональдза" просто тому, що "так роблять усі" і через те, що ваша дитина криком вимагає нагодувати її холестериновою отрутою? Зізнайтесь, часто. Мотив матері простий – дитина повинна бути задоволена. Якщо при цьому зайва кока-кола здатна подарувати мамі ще й півгодини спокою – мотивація зростає в рази. І не в тому біда, що ваша дитина раз на тиждень покуштує заборонених плодів американського фаст-фуда – біда в тому, що, навчившись відкуповуватись від дитини булкою та картоплею фрі, ви не помітите, як зростуть її забаганки. І не помітите, як поволі зникне ваша здатність до оборони.

На одному з жіночих форумів скандал зчинився через досить пікантну тему: мама трирічного хлопчика просила жіноче товариство допомогти їй правильно підібрати пафуми для синочка. Відповідь на резонне питання, навіщо дитині в цьому віці пафруми, була проста: тому що дитина звикла, що перед виходом на прогулянку її (себто, його, оскільки йдеться про хлопчика) пшикають туалетною водою. Якщо ритуал пшикання пахощами не відбувається, трирічний мачо починає вередувати, плакати і не бажає виходити гуляти. Натяки на те, що мама займається дурницями, увінчалися закономірним обуренням – мовляв, якщо хочете ростити неотесаних лобурів, котрі не мають зеленого уявлення про елементарну чоловічу гігієну, це ваша справа, а я привчаю дитину до прекрасного з пелюшок, і хтозна – може колись його візьме за чоловіка якась Анджеліна Джолі. Або, від біди, Ірина Білик.

Потурання примхам дітей – це проблема, котра одвічно висить над усіма родинами. Завжди знайдуться матусі, готові купити дитині навіть живого слова, аби лише вдовольнити забаганку дорогоцінного нащадка. Питання полягає в тому, наскільки далеко може зайти мама у прагненні вдовольнити ці забаганки. На ринку товарів для дітей міцно вкоренилися набори косметики "для маленьких леді", набори для "юного бізнесмена", дитячий одяг цілком дорослого фасону і т. д. Але слідом за "набором юного гінеколога" батьки купують першокласникові міні-автомобіль, потім влаштовують дитячі дні народження на дорослий лад, потім пригощають дітей пивом та слабоалкогольними напоями, аби ті почувалися "дорослими" чи "крутими". Актуальна тема світових ЗМІ – чи варто і чи можна трактувати дітей як повноправних членів суспільства. При цьому вражає кількість батьків, котрі щиро переконані, що їхні діти вже з пелюшок – сформовані дорослі особистості, котрі самі можуть обрати, чого хочуть у житті, відповідно, заслуговують на те, аби їм купували устриці до безалкогольного шампанського. До речі про Анджеліну Джолі – вона та її чоловік Бред Пітт змалку втовкмачували в голову своїй дочці Шайло, що вона – особистість і варта вільного вибору. Тепер дитина у 9 років заявила, що хоче змінити стать. Психологи констатували колосальний психологічний розлад. Джолі і Пітт плачуть в три ручаї.

Дитина – це найцінніше для кожної мами. Це її радість і щастя і, що не менш вагомо, її інвестиція в майбутнє. Це надія на те, що дитина реалізує її власні невдоволені амбіції, досягне неодмінного успіху і стане, приміром, балериною, котрою сама мама все життя хотіла стати, та не стала, оскільки замість по вісім годин щодня пріти біля хореографічного станка, вона у 20 з гаком років вийшла заміж, народила дитину, погладшала, і з балетом довелось розпрощатися. Відтак, коханій дитині, котра перемогла у боротьбі "мрія-материнство", мама ладна не просто потурати – вона готова буквально на все. Навіть на те, щоб купувати парфуми малечі, котра ще гаразд не вміє самостійно чистити зуби і ходити на горщик. Чому і навіщо? Тому що мама, однозначно, бажає дитині кращої, ніж у неї самої, долі. І вірить – туфлі на каблуку, дорогі речі (котрих часто немає у самої мами), солодощі кілограмами здатні зробити з дитини успішну людину. Такі мами купують немовлятам дизайнерські комбінезончики по кілька тисяч у.о. штука, візочки вартістю три місячних оклади, і їх улюблена приказка: "Дитина повинна звикати до прекрасного". І ці мами щиро дивуються, коли з таких дітей виростають невдячні розпещені підлітки, непідготовлені до самостійного життя. Чи варто звинувачувати їх у цьому? Не думаю. Простіше й результативніше апелювати до мам, котрі, засліплені любов'ю до чад, калічать їх в немилосердний спосіб. Тому, якщо ви ще не купили дитині взуття на підборах, не купуйте. І замість іти в неділю всією родиною в "Макдональдз", йдіть краще у театр на дитячу виставу.

Следующая публикация