Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Щоб запам’ятатися необхідно чимось відрізнятися.

Олександр Черниш нещодавно ділився своїм досвідом щодо відкриття подарункового сервісу PinkiBow, а сьогодні 21-річний український підприємець, засновник холдингу HoldGroup24 (www.holdgroup24.com) має на рахунку ще один стартап, в центрі якого – виробництво шкіряних аксесуарів.

У Олександра була мрія – створити аксесуари високої якості за доступною ціною. Свою мрію він втілив у життя і тепер в онлайн-шопі OLEHANDRO (www.olehandro.com) можна придбати портмоне, шопери, дорожні сумки, обкладинки для паспорту тощо. Олександр розповів нам, як він прийшов до своєї мети.

Чому саме шкіряні аксесуари

Для свого наступного стартапу Олександр обрав виробництво якісних шкіряних аксесуарів від свого власного бренду OLEHANDRO (www.olehandro.com) з двох причин. По-перше, хотів надати можливість українцям користатися дійсно якісними виробами за доступною ціною і відмовитися від реплік закордонних брендів. По-друге, це позиції, які дозволяють мінімізувати ризики і витрати, в них довгий термін придатності, асортимент може бути обмеженим, їх можна виробляти під замовлення і повністю контролювати процес виготовлення.

З чого починати

З пошуку виробника. Олександр знайшов виробника, який розробив за його ідеями моделі аксесуарів. Шукав через інтернет. Знайшов 10 претендентів, один із них пристав на комерційну пропозицію. А через два тижні вже з’явилися перші зразки, потім сайт і перші замовлення.

На думку бізнесмена, важливо не витрачати там, де можливо не витрачати. Можна взяти в оренду острівець в якомусь ТРЦ і прогоріти в перші місяці. Над офлайн-шопом треба замислитися, але тільки коли бізнес стабілізується. А що робити з тими клієнтами, які не готові купувати, не побачивши товар на власні очі? Побачити продукцію наживо можна в деяких київських шоу-румах.

Те ж саме стосується і витрат на рекламу, він дуже опікується репутацією бренду і тому більше налаштований на органічний розвиток ніж на агресивне просування в ФБ чи Інстаграмі.

В чому фішка

Щоб запам’ятатися необхідно чимось відрізнятися. Олександр робить акцент на якості своєї продукції. Бере участь у процесі виробництва на всіх етапах. Сам розробляє, сам обирає шкіру з модним сьогодні тисненням під шкіру рептилій італійського та українського виробництва, сам закуповує якісну фурнітуру. Якщо клієнт скаже, що хоче таку сумку, але іншого кольору, то йому підуть назустріч. Можливо завдяки цим трьом важливим для українського клієнта речам і прийшли перші замовлення без будь-якої реклами: висока якість, трендовий дизайн та доступна ціна.

Залиште свій коментар

Вибір редакції